Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
HAAAA!! Joku muukin on tehnyt tämän!! Mulle aina ihmetellään että MITEN mä olen onnistunut saamaan aivotärähdyksen jättämällä pääni auton oven väliin vetäessäni ovea itse kiinni. Helppoa, eikö vain? :xmas:
Mä oon jättänyt lapseni pään auton takaluukun väliin.

Ja pamautin vielä pari krt kun ihmettelin miksei luukku mennyt kiinni :xmas:

Saankohan tästä hyvästä ensi äitienpäivänä jonkun mitalin peräti?
 
"vieras"
[QUOTE="hmh";26627068]Ei kannata kiireissään vetää auton ovea kiinni ennen kuin on ehtinyt ottaa päänsä kokonaan autoon sisälle.[/QUOTE]

Tää on hyvä :D Kannattaa myös tarkistaa, ettei hiukset liehu auton ulkopuolella lähtiessäsi liikenteeseen.
 
:LOL: Repesin :D Eikö se pitänyt mitään ääntä? :O Lapsi, ei takaluukku :xmas:
Tokan kolauksen jälkeen kuului hyvin, hyvin närkästynyt ja kyllästynyt pieni ääni; "äitiii...äiti hei".

Ja naapurit katsoi vähän matkan päästä kauhuissaan :LOL:

Onneksi pää oli sen verran syvällä takaluukun sisällä (muksu kurkki mitä siellä on), että se osui siihen pehmeämpään sisäosaan, eikä kovaan terävään reunaan. Annoin silti skidille varmuuden vuoksi Pamol F:ää kotona.

Mitähän tuolla oli ikää...varmaan 2-3 v. Esikoinen kyseessä (harjoituskappale, raukka, mutta ihan hyvä siitä on silti tullut).
 
Älä kaada cokista modeemin päälle.

Jos kuitenkin teet niin, niin yritä ensin pelastaa modeemi, ja käy vasta sitten hakemassa lasiin lisää colaa, eikä päinvastoin :snotty:

(mutku olin raskaana, vetoan raskausaivojumiin |O)
Tähän lisään että älä myöskään päivitä faceen tätä kamalaa onnettomuutta vaan sammuta helevetissä se kone ensin!
 
"vieras"
Jos sinulla on rikkinäinen jääkaappi, joka jäädyttää tavarat, älä yritä kitkutella sillä, vaan vaihda uusi.

Äläkä ihmeessä valvo kahta vuorokautta putkeen, ja sitten sen väsymyksen keskellä tunge sitä jäätynyttä korvikepurkkia sinne mikroon sulamaan.......
 
ootee
Älkää edes suurimmasta mielenkiinnosta kokeilko miten maidolle käy soda streamissa..

Jos jollain on muita hyviä elämän ohjeita niin voi jakaa :)
Omistatko tosiaan soda streamin? How very eighties.
Onko se hyvä? Minkämerkkinen? Olen vakavasti harkinnut sellaisen hankkimista, kun vissyä menee monta pulloa päivässä ja se muovin määrä alkaa ahdistaa.
 
"miu"
Tokan kolauksen jälkeen kuului hyvin, hyvin närkästynyt ja kyllästynyt pieni ääni; "äitiii...äiti hei".

Ja naapurit katsoi vähän matkan päästä kauhuissaan :LOL:

Onneksi pää oli sen verran syvällä takaluukun sisällä (muksu kurkki mitä siellä on), että se osui siihen pehmeämpään sisäosaan, eikä kovaan terävään reunaan. Annoin silti skidille varmuuden vuoksi Pamol F:ää kotona.

Mitähän tuolla oli ikää...varmaan 2-3 v. Esikoinen kyseessä (harjoituskappale, raukka, mutta ihan hyvä siitä on silti tullut).
Voi ei mua naurattaa ihan sairaasti, vedet silmissä näitä teidän juttuja luen. Shh lapsi nukkuu!
Kävi vähän samatapaisesti; yritin vetää lapsen syöttötuolia pöydän reunaan kiinni niin jäi pieni rako siihen ja kiskoin vaan että miks se ei mee! niin lapsen sormet oli välissä! Itku tuli pienelle :(
 
Tokan kolauksen jälkeen kuului hyvin, hyvin närkästynyt ja kyllästynyt pieni ääni; "äitiii...äiti hei".

Ja naapurit katsoi vähän matkan päästä kauhuissaan :LOL:

Onneksi pää oli sen verran syvällä takaluukun sisällä (muksu kurkki mitä siellä on), että se osui siihen pehmeämpään sisäosaan, eikä kovaan terävään reunaan. Annoin silti skidille varmuuden vuoksi Pamol F:ää kotona.

Mitähän tuolla oli ikää...varmaan 2-3 v. Esikoinen kyseessä (harjoituskappale, raukka, mutta ihan hyvä siitä on silti tullut).
voi luoja mä kuolen nauruun! :LOL:

no joo.. ei sais nauraa :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: harakanhattu

Yhteistyössä