Älkää tehkö näin-ketju

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26697146]Eikä kaikki ovet avaudu lätkällä työpaikalla. Kiva heilutella lätkää pitkä tovi ihan normaalin palooven kohdalla, jossa on ihan kahvakin. Onneksi avulias henkilö kysäisi, että tulossa vai menossa, taidat olla väsynyt, koska tämä ovi aukeaa kahvasta.[/QUOTE]


Mä olin joskus sairaalassa töissä yhdellä osastolla ja tuppasin tottumaan siihen, että suurin osa ovista aukeaa liiketunnistimella :D Seuraavassa työpaikassa olikin ihmettelemistä kun mä seison vain heilumassa oven edessä ihmettelemässä miksei se aukea :rolleyes:
 
Tässä muutama
-Älä jätä yläkaapin ovea auki, kun olet kumartuneena tyhjentämmän tiskikonetta. Oven kulma on yllättävän terävä

- Älä jätä simapulloja "tekeytymään" teräksiselle tiskipöydälle siihen kohtaan jossa on tiskikone alla.

- Jos et käytä usein alkoholia, älä nauti rapujuhlissa jokaiselle ravulle omaa snapsia. Voi tulla lyhyet juhlat

- Älä pidä kännykkää housujen/hameen taskussa autoa ajessasi, jos sinulla on handsfree kytkettynä mutta nappi ei ole korvassa ja tykkäät laulaa kova äänisesti. Saatat soittaa huomaamattasi jollekulle..

- Jos olet julkisen kulkuneuvonkuljettaja, muista varmistaa pari kertaa, että kulkuneuvosi on varmasti tyhjä ennen kuin alat laulamaan kovaa *oon voimissain*
 
"LeVa"
Älä pese hampaitasi katsomatta että tahna on varmasti tahnaa. Bepanthen ei toimi kovin hyvin tähän tarkoitukseen!
Eikä! Mulla kävi taas päinvastoin. Piti levittää auringonpolttamiin poskiin Bepanthenia ja aloin ihmettelemään miksi se oli niin oudon väristä. No jatkoin vain levitystä, kunnes jostain syystä alkoi silmissä tuntumaan pieneltä kirvelyltä. Hammastahnaahan se oli ja kaiken lisäksi vihreää. :D
 
"vieras"
Ei kannata kokeilla "siistiä" bikinirajaa epilaattorilla päivää ennen kuin menet yleiseen uimahalliin. Siitä voi tulla kirkuvan punaista jälkeä. Opin ainakin että epilaattori on VAIN säärikarvoille.
 
sir
[QUOTE="pop";26694936]Olen menossa vasta sivulla 5 mutta on pakko jakaa:
-älä kysy taru sormusten herra elokuvan aikana, että mihin aikakauteen historiassa se sijoittuu...
-älä soita autosta miehelle ja kerro sen pitävän outoa ääntä vain huomataksesi sata kilometriä myöhemmin että käsilaukkusi remmi on jäänyt oven ulkopuolelle

-älä tarkista ennen ulkomaan reissua että pakastimen johto on varmasti seinässä ja sitten unohda laittaa sitä takaisin vaikka joku keskeyttääkin toimesi puhelisoitolla... lemu ja sotku on melkoinen[/QUOTE]

Hahhaa kyllä! Älä kytke pääkytkimestä kämpän sähköjä pois ennen kahden viikon lomaa. Ja älä varsinkaan kotiin palatessasi kytke sähköjä ja käy nukkumaan vuorokaudeksi tarkastamatta tilannetta mm. pakastimessa. Niitä uudelleenjäätyneitä homeliejuja onkin sitten kiva siivota.. :X
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä muutama;26697570:
- Älä pidä kännykkää housujen/hameen taskussa autoa ajessasi, jos sinulla on handsfree kytkettynä mutta nappi ei ole korvassa ja tykkäät laulaa kova äänisesti. Saatat soittaa huomaamattasi jollekulle..

- Jos olet julkisen kulkuneuvonkuljettaja, muista varmistaa pari kertaa, että kulkuneuvosi on varmasti tyhjä ennen kuin alat laulamaan kovaa *oon voimissain*
Niin tunnen sun tuskan. :D Omasta kokemuksesta:

Älä taksirenkinä vuoron lopussa unohda kytkeä handsfreestä automaattivastausta pois päältä, kun lähdet ajamaan kotiin päin suomi pop täysillä. Isäntä saattaa soittaa kyselläkseen vuoron kuulumiset ja kuunnella pari minuuttia rauhassa Villihevos-tulkintaasi, ennenkuin raatsii keskeyttää henkeäsalpaavan esityksesi.
 
eevee
Älä koskaan kiireessä vedä uikkareita päälle ja lähde kohti vettä.. hmmm voi olla, että syy siihen miksi ne menevät persvakoon koko ajan on se, että ne eivät oo sun.. Pitkänä ihmisenä siinä niin käy, jos on liian pienet uikit.. Voi nolouden nolous.
 
"mutsi"
Katsele kotiin tullessas ympärilles äläkä luota että olet kaksin kissan kanssa... jos sulla on taipumus höpötellä hölmöjä yksikses (tai kissalle).

Tulin töistä ja tervehdin kissaa. Huomasin että olohuone oli imuroitu, pinnat pyyhitty, tuoksui puhtaalta. Minä kissalle: no niin, kattohan, isäntä on siivonnu... kyl se aamupano aina kannattaa... (daa, idiootti minä.... en mä edes noin oikeesti siis ajattele, kunhan heitän kissalle läppää)

Niin sitten kuuluu röhäisy yhdestä huoneesta. 19-vuotias tyttäreni on saapunut ilahduttamaan minua, eikä moikannu eikä mitään - siis asuu jo muualla... noloo mutsi...
 
matkustaja
Kuljin opiskeluaikanani matkat bussilla ja kerran menin jostain syystä eri reittiä kuin normaalisti. Kyseisen bussin reitti kulki syrjäisempää kautta kuin se, jota normisti käytin.
Matka eteni ja koululaiset jäi pois kyydistä. Jossain vaiheessa bussi pysähtyi, enkä tietysti ajatellut mitään... mutta hetken päästä kuski sanoi kyydissä olevalle, jo tosi isolle pojalleen, että "Nyt kannattaa käydä pissalla, kun kohta ei sitten taas pääse" :D Molemmat meni ulos, toimittivat asiansa ihan siinä bussin vieressä ja pian matka jatkui. Lopulta kun olimme taas "ihmisten ilmoilla" ja porukkaa oli nousemassa kyytiin siinä, missä mun oli määrä nousta pois, oli kuskin ilme aika näkemisen arvoinen, kun lähtiessäni virnistäen kiitin kyydistä :)
 
Kuljin opiskeluaikanani matkat bussilla ja kerran menin jostain syystä eri reittiä kuin normaalisti. Kyseisen bussin reitti kulki syrjäisempää kautta kuin se, jota normisti käytin.
Matka eteni ja koululaiset jäi pois kyydistä. Jossain vaiheessa bussi pysähtyi, enkä tietysti ajatellut mitään... mutta hetken päästä kuski sanoi kyydissä olevalle, jo tosi isolle pojalleen, että "Nyt kannattaa käydä pissalla, kun kohta ei sitten taas pääse" :D Molemmat meni ulos, toimittivat asiansa ihan siinä bussin vieressä ja pian matka jatkui. Lopulta kun olimme taas "ihmisten ilmoilla" ja porukkaa oli nousemassa kyytiin siinä, missä mun oli määrä nousta pois, oli kuskin ilme aika näkemisen arvoinen, kun lähtiessäni virnistäen kiitin kyydistä :)
Sori, mä en nyt hoksaa, mikä tässä oli se moka?
 
"vieras"
tässä yksi:

älä jätä ulko-ovea SEKÄ samalla vessan ovea auki kun istut paskalla.. joku saattaa olla eksyksissä ja astua sisään ovesta kysymään neuvoa kartan kanssa.. juuri kun oot pyyhkimässä persettä!

se mies tuli vessaan asti ja kysyi pokkana reittiä vaikka itte istuu pöntöllä paskapaperi kädessä :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26702985]tässä yksi:

älä jätä ulko-ovea SEKÄ samalla vessan ovea auki kun istut paskalla.. joku saattaa olla eksyksissä ja astua sisään ovesta kysymään neuvoa kartan kanssa.. juuri kun oot pyyhkimässä persettä!

se mies tuli vessaan asti ja kysyi pokkana reittiä vaikka itte istuu pöntöllä paskapaperi kädessä :D[/QUOTE]

pelkäsin kun ulko-ovi auki! En laita vessan ovee kiinni jos ei vieraita!
Mutta yks kerta oli melkein! Tulin saunasta hillun alasti kun en usko että nyt kukaan tulee sisälle jos ovi kiinni! Kuuluu pimpaus ja katon kuka nyt siellä? en aukase kun ei vaatteita päällä! Kuuluu muutaman kerran ja sitten ovi avautuu....voi vittu eikä vaatteita päällä! sano vaan: "joo tulin sitä tuuletinta korjaamaan"! onneks kerkesin huoneeseen!
 

Yhteistyössä