Älkää lentäkö Flybellä

viisastelijat kertokaa...
Keskustelua seuranneena pyytäisin näitä viisastelijoita kertomaan mistä saa KOVAN laatikon rattaille? Tai turvakaukalolle? Molemmat olen lennolle piakkoin ottamassa ja eipä ole vielä osunut etsinnöistä huolimatta mitään kovaa pakkausta mihin rattaat tai kaukalon mahtuisi pakkaamaan. Pahvilaatikkohan ei ole kovaa materiaalia... Matkalaukkuun tai perusmuovilaatikkoihin ei vaan mahdu. Teillä kun tuntuisi tätä asiantuntemusta löytyvän...
 
sapfo ei kirj
Ai tämäkin ketju täällä vielä on:)

Tosiaan, meillä lopulta kotivakuutus korvasi vaunut (400e). Ei toki koko summaa mutta onneksi oli 6v vanhat vaunut. Aivan uutukaisista oltais jääty nuolemaan näppejä.

Ymmärrän kyllä että ruumassa on meno kovaakin ja täysin 100% suojaa ei voida antaa. Kuitenkin, lastenvaunuja kuljetetaan kaiketi aika paljon lennoilla. Ehkä voisivat tarjota pientä korvausta vastaan näitä "ruuman kestäviä" laatikkoja jota niin mainostetaan.. Huolimatta siitä että vakuutus, niin vaunujen menetys voi hetkellisesti olla suurikin perheelle. Ja uusien vaunujen hintaa voi olla vaikea saada takaisin. Silti perhematkailu on lentoyhtiöidenkin etu.
 
"vieras"
Sapfo, hyvä että saitte kotivakuutuksesta rahat. Ehkä lentoyhtiöt tosiaan voisivat tarjota rattaiden kanssa matkustaville lapsiperheille jonkin suojapussin tai -laatikon. Toisaalta samaa suojaa tarvitsisivat ihan kovakantiset perusmatkalaukutkin, joita näkyy laukkuhihnoilla jatkuvasti hajonneina muoviin käärittynä. Että sikäli varmaan helpompaa sitten tehdä lista erikoisemmista kamoista, joita lentoyhtiö ei korvaa. Niin hurjasti niitä kyllä heitellään sinne ruumaan, ettei ihmekään!

Toisen aloittaman ketjun jatkaminen on vähän hölmöä, kun ei kukaan kuitenkaan minun kysymykseeni enää tartu vaan niihin lastenrattaisiin. :D
 
"vieras"
Mä en kyllä ymmärtänyt että mikä tässä oli ongelma mielipahan lisäksi. Rattaat oli jotain 6 vuotta vanhat, joilla ei jälleenmyyntiarvoa ole juuri mitään (vaikka kuinka merkkirattaat olisivatkin). Lisäksi lentoyhtiö on asiallisesti ilmoittanut kuinka vastaavissa tapauksissa toimivat. Ilmeisesti ap on vain onnistunut liiotoittelemaan vaunujen arvoa vakuutusyhtiöön, jos ovat edelleen 400€:n arvoon nämä korvanneet. Loppujen lopuksi, hyvä mieli kaikilla?
 

Yhteistyössä