Älkää IKINÄ ostako Samsungin tabletteja!

• Viestiketjun aloittaja Huijattu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höh... Meidän samsung tabletti päätti alkaa lakkoon. Lastauspaikoiksi ilmestyy kyllä, ja näyttää lataavankin, mutta silti kone ei käynnisty. Tabletti on juuri vajaa vuoden vanha.

Vertailun vuoksi pitää sanoa, että vuoden vanhempi vastaava omenakone on omannut aina nopeammin ladatun ja pidempään kestävän akun, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa. Samsung sen sijaan hukkaa kentän, pitää käynnistää usein uudelleen että pääsee nettiin.
Kokemuksista rikkaampana, tiedän millaisen hommaan seuraavaksi ;)

vierailija
Ostin tab2, vaikutti hyvältä ja toimivalta. Ostin siis myös tab3, koska olin vakuuttunut laadusta. Kun tab3:n ostopäivästä tuli kolmisen kuukautta, se pimeni. Ei vaan enää käynnistynyt. Vein huoltoon, korjasivat, kuulema akkuvika. Ok, ei siinä mitään.
Meni kuukausi, ehkä kaksi, tab2 teki saman tempun. Ikää tabletilla tuossa kohtaa ehkä noin 7kk. Vein huoltoon, väittivät että tabletti on kastunut, vaikka ei oikeasti ollut. Ei korjattu.
Ja nyt, nyt jumalauta tuo jo aiemmin korjattu tab3 temppuilee taas. En saa sitä käynnistymään, nyt se vaan välkyttää ja siinä kaikki.

Voi helevetin perkele etten paremmin sano. Sinne meni melkein 400 euroa taivaan tuuliin alle vuodessa. Ja mitä oon nettiä selaillut, niin just tämmöistä ongelmaa näissä tableteissa on muuallakin maailmassa. Ne vaan kuolee, eivät lataudu eivätkä enää käynnisty.

Mua harmittaa niin paljon, olo on kusetettu ja kynitty. Ikinä enää en katsokaan mihinkään minkä kyljessä lukee Samsung.

vierailija
Meillä samsung 10.1 note
ensi kesänä 3v ja nyt tullut lataus ongelma? Piuhan kun laittaa kiinni tulee lataus merkki,tablettia voi käyttää vaikka kuinka paljon,mutta akku ei lataannut tai latautuu äärettömän hitaasti?
eilen illalla sammui virran loppumiseen ja ollut siitä asti laturissa,nyt näyttää akun varausta 55%

vierailija
Ketjun aloittaja täällä.
Sain omat tablettini toimimaan netistä löytyvällä ohjeella, jonka mukaan kansi pitää avata ja sieltä takaa irroittaa ja laittaa takaisin kiinni sellainen pieni juttu joka menee akkuun. Valitettavasti en nyt muista miltä sivuilta ohjeen löysin, mutta sillä konstilla olen saanut nuo molemmat p*skat pelittämään, kun tosiaan kuolevat joka kerran jos akku pääsee liian tyhjäksi. Joskus auttoi myös se, että vei tabin autoon latautumaan...

Edelleen olen sitä mieltä, että samsungin tabletteihin en enää ikinä rahojani laita.

(Löysinkin linkin ohjeeseen,
)
Eipä tarvi kansia availla,kun painaa tabletissa yläosassa olevaa kahta nappulaa ja näytön alhaalla keskellä olevaa nappulaa (kotinäppäin) näitä kaikkia kolmea nappulaa pidetään yhtäaikaa pohjassa 10-20 sec niin tabletti herää henkiin ja näyttöön tulee aloitusnäyttö logo.
Tämä homma toimii niin samsungin tabletteissa kun puhelimissakin.Meillä 2 kpl samsung galaxy tab 10.1 ja 1kpl samsung galaxy 10.5,viimeksi tänään jouduin boottaamaan tuon 10.5 tuumaisen samsungin tabin ja menneellä viikolla ainakin kahdesti lasten nuo 10.1 tuumaiset.

vierailija
Meillä on yli 2v vanha samsung tabletti ja 2 samsung puhelinta ja edelleen toimii hyvin. Ei ole ollut mitään vikaa. Vika taitaa olla käyttäjässä. Akku rupee olemaan pikkasen huono, mutta normaalia yli 2v laitteelle.

vierailija
Ketjun aloittaja täällä.
Sain omat tablettini toimimaan netistä löytyvällä ohjeella, jonka mukaan kansi pitää avata ja sieltä takaa irroittaa ja laittaa takaisin kiinni sellainen pieni juttu joka menee akkuun. Valitettavasti en nyt muista miltä sivuilta ohjeen löysin, mutta sillä konstilla olen saanut nuo molemmat p*skat pelittämään, kun tosiaan kuolevat joka kerran jos akku pääsee liian tyhjäksi. Joskus auttoi myös se, että vei tabin autoon latautumaan...

Edelleen olen sitä mieltä, että samsungin tabletteihin en enää ikinä rahojani laita.

(Löysinkin linkin ohjeeseen,
)

Samsunkin tabletti ollut kohta 2 vuotta käytössä. No itse en tykkää käyttää sitä, mutta lapset näyttäis pelaavan sillä vielä lähes päivittäin.

vierilijaa
Minulla Samsug Galax tabl 3 10.1. Ostettu 8/2014 ollut huollossa 2/2015 ja 1/2016 , koska akku lopetti latautumisen, Nyt taasen 4/2017 akku pimeni totaalisesti.. Takuu siis 2 v. On todellakin ollut leluakin huonompi esitys!!!

vierailija
Montako samsung-tablettia suomeen on myyty? 10,20,vai 100-tuhatta. Jos niistä 30kpl ei toimi/on jotain vikaa, pidän toimivien osuutta melko suurena. Eihän foorumeilla ne valita, joiden koneet toimii

Yhteistyössä