Älä KOSKAAN kerro meneväsi ostoksille Ikeaan!

• Viestiketjun aloittaja lilycrush
  • Ensimmäinen viesti
Minusta on eri asia tuoda vanhemmille tai tosi hyvälle ystävälle ikea-keikalla jotain pientä, tai vaikka vähän isompaakin jos siitä on erikseen sovittu, mutta kun omat työkaverit rupeavat ruinaamaan jotain hanoja ja hyllyköitä, niin en minä niitä rupea raahaamaan. Eivät ilmeisesti tajua, että vaikka menisinkin ikeaan autolla, niin työmatkani kuljen kuitenkin julkisilla, ja nämä työkaverit puolestaan itse asuvat kaukana ikeasta (ja Helsingistä, jossa taas itse asun) niin varmaan alan mitään ylimääräistä roudata jossain aamun ruuhkajunassa töihin.

Allekirjoitan myös täysin nuo Tallinnan-matkat.

mä...
Ei oo moista ongelmaa ollut koskaan. Usein kyllä kysytään enkä näe mitään syytä olla tuomatta, jos muistan ja jaksan. Ja jos en oo muistanut tai omia ostoksiani on ollut niin paljon, etten enempää ole saanut tuotua niin ei kukaan ole siitä nokkiinsa ottanut. Olisin hiukan huolissani itsestäni, jos pelkkä kysyminen aiheuttaisi moista painetta :D

"..."
Eipä ole ihme kun palstalllakin saa jatkuvasti lukea kuinka perheet on yksin ilman tukiverkkoja kun joku pikkujutun tuominenkin koetaan hankalaksi. Eikö se nyt samoilla bensoilla tulisi jos sinne kerran on toinen menossa?
Mihin on kadonnut niinkin arkipäiväinen asia kuin normaali "naapurin apu" ?
On eri asia pyytää jotain yhtä pikkujuttua, kun lätkäistä epämääräinen lista käteen ja pyytää tuomaan viisi eri tavaraa, joita sitten metsästetään ja pähkäillään liikkeessä. Siskoni on juuri tällainen, eli aina kun vahingossa kerron etukäteen meneväni IKEAan, hän pyytää tuomaan "niitä semmoisia keskikokoisia vaaleahkoja tyynynpäällisiä, jotka eivät ole suorakulmaisia mutta eivät pyöreitäkään".

No jos pidemmän matkan päässä Ikeasta asuu niin ymmärtäähän tuon.
Kaikkia kamoja ei saa verkkokaupasta, muistaakseni.

"heip"
Joo tiiän! Ja mä en eti muille mitään, paitsi äitille tai siskolöe voisin etsiä. Mä jos pääsen ikeaan joskus, ni se tarkottaa sitä et pakataan autoon kolme lasta ja itsemme. Sit ajetaan reilu 200km suuntaansa ja niiden lasten kans käydään ikeassa. Siinä ei ehi katella edes omia ostoksia välttämättä kunnolla, saati muiden. Ja joo mua saa vapaasti haukkua ja pitää itsekkäänä. Kai se sitä onkin, että haluan edes YRITTÄÄ tehdä reissusta itselleni helpon. Emme käy usein ikeassa ;) Enkä ikinä pyydä ketään tuomaan mitään! Jos sisko kysyy haluanko jotain ni sit kerron jos jotain pientä haluan/tartten.

Yhteistyössä