Kävimme tänään äitiyspoliklinikalla, sovitusti meille oli varattu aika kolmanteen käännösyritykseen. Olen siis rv 37 ja kahdesti lapsi on onnistuttu kääntämään ulkoisesti, mutta hän on aina kääntynyt takaisin istumaan eli perätilaan takaisin. Nämä kaksi käännösyritystä olen itse kokenut kivuliaina ja inhottavina, eikä viimeksi toimintaa lopetettu vaikka sattui paljon, mustelmat ovat vieläkin masussa No koska emme ole 2aikaisemmasta yrityksestä huolimatta hyötyneet mitenkään käännöksistä, päinvastoin! puhumattakaan riskeistä lapseen, niin päätimme nyt kolmannesta kieltäytyä. Kerkesimme sanoa lääkärille että olemme ajatelleet kieltäytyä... niin lääkäri kysyi, olemmeko hulluja? ..ja kyllä, sanatarkasti näin. Ja totesi, että vain hullut ja ajattelemattomat kieltäytyvät siitä! Lisäksi tokaisi, kun minulla on n.10kiloa ylipainoa, etten tulisi alakautta perätilavauvaa saamaan ulos ja todennäköisesti en selviäisi leikkauksestakaan. Siis mitä? Entä jos joudun leikkaukseen muista syistä? kun lähdimme äitipolilta, tuli todella paha mieli, mieheni onneksi tuki minua koko ajan, sanoi lääkärille, että nyt me hullut lähdetään täältä.
Onneksi asun pääkaupunkiseudulla, joten saan itse valita synnytyssairaalan, joten vaihdamme naistenklinikalle, jossa esikoisemmekin syntyi..siellä meitä ei sentään hulluiksi haukuttu!MAtka sairaalaan pitenee, mutta laadulla ja palvelullakin on merkitystä.
Onneksi asun pääkaupunkiseudulla, joten saan itse valita synnytyssairaalan, joten vaihdamme naistenklinikalle, jossa esikoisemmekin syntyi..siellä meitä ei sentään hulluiksi haukuttu!MAtka sairaalaan pitenee, mutta laadulla ja palvelullakin on merkitystä.