rv10
eli onko ne työajalla (neuvola, niskapussi yms) vai ei?SIis jos ei pysty järkkäämään työajan ulkopuolelle aikoja.
Mulla oli niin ihana ä-neuvolan terkkari, että hänelle sai aikoja jo seitsemältä. Ihan totta! Hän oli itse aamuvirkku, ja tuli ihan mielellään töihin ennen kahdeksaa. Mulla oli usein aika 7.30.Alkuperäinen kirjoittaja josu80:Riippuu kai vähän tessistä, mutta ainakin kaupan alalla on niin, että tommoset lääkärikäynnit ei saa lyhentää työaikaa jos niitä ei pysty hoitamaan työajan ulkopuolella. Ja siis neuvolat ja raskausajan lääkärit+ultrathan on just sen klo 8-16 välillä :/
Meillä myös näin.Alkuperäinen kirjoittaja josu80:Riippuu kai vähän tessistä, mutta ainakin kaupan alalla on niin, että tommoset lääkärikäynnit ei saa lyhentää työaikaa jos niitä ei pysty hoitamaan työajan ulkopuolella. Ja siis neuvolat ja raskausajan lääkärit+ultrathan on just sen klo 8-16 välillä :/
M iten sä sen teet sitten? jos ei palkatonta ja mentävä on? onko sairaslomaa vai työajalla?Alkuperäinen kirjoittaja nii:itsellä rv 18 menossa ja ei onnistu työajalla, 30km työpaikalta neuvolaan ja siihen menisi koko päivä, koko päivää en ota palkatonta
Ei toi kyllä pidä paikkaansa...luepa kvtes hiukan paremmin!!!Alkuperäinen kirjoittaja himpula:Kunnallisella puolella kuului eka neuvola käynri työaikaan loput ei kuulut . Mulla oneksi hyvä pomo ja ultrat sai käydä työajalla.
Miten se menee? itse tavasin äsken tessiä enkä keksinyt miten se menee? Molempien raskauksien aikana on pomot soveltaneet mielenmukaan ja nyt tän kolmannen kohdalla ajattelin vaatia menemään pykälän mukaan, kun tietäis mikä se on??Alkuperäinen kirjoittaja lm:Ei toi kyllä pidä paikkaansa...luepa kvtes hiukan paremmin!!!Alkuperäinen kirjoittaja himpula:Kunnallisella puolella kuului eka neuvola käynri työaikaan loput ei kuulut . Mulla oneksi hyvä pomo ja ultrat sai käydä työajalla.
Mulla oli kanssa työmatka 50 km/suunta niin tein niin, että varasin joko aamun ensimmäisen ajan tai illan viimesen ajan.. Menin sitten joko vähän myöhässä töihin tai lähdin aikaisemmin.Alkuperäinen kirjoittaja nii:itsellä rv 18 menossa ja ei onnistu työajalla, 30km työpaikalta neuvolaan ja siihen menisi koko päivä, koko päivää en ota palkatonta
Kaikki löytyy TESsistä. Johan se on mielivaltaista et jokin lapseton vanhapiika tekee mielensä mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Riippuu pomosta. Palkatonta kai useimmat joutuu noihin ottamaan, ei niistä suoraa lauseketta ole minkään alan tessissä.
sovin ajat vapaapäiville (vuorotyö)Alkuperäinen kirjoittaja ap:M iten sä sen teet sitten? jos ei palkatonta ja mentävä on? onko sairaslomaa vai työajalla?Alkuperäinen kirjoittaja nii:itsellä rv 18 menossa ja ei onnistu työajalla, 30km työpaikalta neuvolaan ja siihen menisi koko päivä, koko päivää en ota palkatonta
pöh, päh ja poh... luulo ei ole tietoAlkuperäinen kirjoittaja hemuli:Riippuu pomosta. Palkatonta kai useimmat joutuu noihin ottamaan, ei niistä suoraa lauseketta ole minkään alan tessissä.