Äitienpäivän hössötys?

• Viestiketjun aloittaja 3 pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti
3 pojan äiti
Minusta on mennyt jotenkin yli tämä hössötys. Kauheat odotukset ja kokkailut ja mitään normaalia ei sais tehdä. E mun mielestä meijän lapsuudessa ihan tällasta ollut, vai muistanko väärin?

"milla makia"
En minä ole missään moiseen hössytykseen törmännyt. Missäpäin Suomea ei mitään normaalia voi tehdä?

Tosin minusta meidän äitien takia on syytäkin hössöttää. : )

En tiedä muista, mutta ei meillä hössötetä.
Aamupäivällä ulkoiltiin ja tehtiin pihahommia, sitten mies ja pojat lähti käymään mummilla.
Mä laitoin sillä aikaa ruokaa ja sit syötiin,niinku syödään sunnuntaina normaalistikin.
Ruuan jälkeen mä ja pojat pyöräiltiin mun vanhemmille kahville ja jätskille.

Eli normaalista eros se, et käytiin kylässä molemmissa mummiloissa.
Niin ja mä sain aamukahvin sänkyyn :)

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti;28463389:
Minusta on mennyt jotenkin yli tämä hössötys. Kauheat odotukset ja kokkailut ja mitään normaalia ei sais tehdä. E mun mielestä meijän lapsuudessa ihan tällasta ollut, vai muistanko väärin?
Jokainen juhlikoon niinkuin itse haluaa. Jos et pidä hössötyksestä niin älkää te hössöttäkö. :)

Mun mielestä olennaista ei ole äitienpäivässä lahja, ruusupuska, ruoka tai muut ulkoiset jutut, vaan se että perhe jotenkin huomioi äitiä edes yhtenä päivänä vuodessa. On se tapa sitten mimmoinen tahansa niin kaikki käy, kunhan se olisi itse äidille edes jollain tapaa virkistävämpi päivä kuin kaikki muut. Jos se huomioiminen on äidin jättämistä kotiin muutamaksi tunniksi yksin tai vaikka lasten vahtiminen ja ruokkiminen äidin nukkuessa pitkään, niin sekin on jo jotain.

Yhteistyössä