..ja sit toisaalta, vastaan tulee myös kovasti huoliteltuja, hoikkia ja iloisen näköisiä naisia lapsineen. Vai onko ne vaan lastenhoitajia...?
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 22:52 Gloria kirjoitti:Rumat ne vaatteilla (ja vaikka nyt sitten meikeillä) koreilee, mun ei tartte
Oon kuullut tämän joskus ja tuli vaan mieleen jostain kumman syystä
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:40 Sabira kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:41 Nynny kirjoitti:onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??
Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa
tehkää itsenne eteen jotain!
Hävettää teidän puolesta
Jos mieskin laittaa itsensä täysillä likoon perheensä puolesta (niin kuin nainen), ei miehellä todellakaan ole aikaa "juosta parempien perässä". Ne jotka siellä juoksevat, eivät ole isiä parhaimmasta päästä, joten kannattais ihan itsesikin takia jättää ne ukkomiehet rauhaan...
ootko ikinä huomannut, että jotkut järkyttävät tapaukset kulkevat ympäriinsä meikittömänä, tukka ihan vaan ponnarilla missä sattuu vaatteissa, eikä ne herranjestas ole vielä edes äitejä!!!!! Siis aivan järkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?
Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...
Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...
Mihin kadotatte itsenne, naiset?
Naiseus kunniaan!
Mun puolesta voit näyttää miltä haluat.Ja mä olen just sellainen kuin minä haluan.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:51 vieraampi kirjoitti:nyt kysymys teille hyvät hehkeät itsestänne huolehtivat mammat: saanko kolmen lapsen kotiäitinä näyttää norsun ahterista reväistyltä jos olen näyttänyt sellaiselta jo ennen kuin nuo lapset synty?? vai pitääkö mun nyt sitten ihan teidän mieliksi opetella meikkaamaan, laittaa tukkaa ja ostaa henkkamaukka tyhjäksi?
mä oon oikeesti aina ollut vähän sellanen "jätkä", en ikinä meikannu edes teini-ikäisenä, vaatteiden suhteen mulla ei oo tyylitajua ja noista päätä koristavista haivenista nyt ei kannata edes puhua. mutta jospa jatkaisin tällä hyväksi havaitulla linjalla kuitenkin. ainakin ollaan miehen kanssa samaa sarjaa.
Jokainen lapsen saanut tietää, että arvomaailma menee ihan uuteen uskoon... enää ei ole maailman tärkeintä se että on merkkivaatteet ja tuoksuu hugo bossille, vaan se että lapsella on turvallista ja hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 16:11 hillitön kurvi kirjoitti:
toinen asia on sitten se, välittääkö siitä vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:03 pinkeärouva kirjoitti:en jaksa käsittää tuota meikkijuttua jauhavia. siis eihän se mene niin että on joko se viiden sentin pakkelikerros tai ei mitään! Ja kylmä tosiasia on se, että oikein tehdyssä meikissä kuka tahansa on paremman näköinen kuin ilman.
niinhän sitä helposti itse kuvittelee jos on huono itsetunto B) Mä olen kyllä saanut niin paljon kehuja miehiltä ihan luonnon kauniina, joten mun ei tarvii enää tälläytyä Kyllä mä ripsiväriä laitan ja huulikiiltoa. Siihen menee alle minuutti.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:03 pinkeärouva kirjoitti:en jaksa käsittää tuota meikkijuttua jauhavia. siis eihän se mene niin että on joko se viiden sentin pakkelikerros tai ei mitään! Ja kylmä tosiasia on se, että oikein tehdyssä meikissä kuka tahansa on paremman näköinen kuin ilman.
kiitos! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:56 TwistedSister kirjoitti:\Mun puolesta voit näyttää miltä haluat.Ja mä olen just sellainen kuin minä haluan.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:51 vieraampi kirjoitti:nyt kysymys teille hyvät hehkeät itsestänne huolehtivat mammat: saanko kolmen lapsen kotiäitinä näyttää norsun ahterista reväistyltä jos olen näyttänyt sellaiselta jo ennen kuin nuo lapset synty?? vai pitääkö mun nyt sitten ihan teidän mieliksi opetella meikkaamaan, laittaa tukkaa ja ostaa henkkamaukka tyhjäksi?
mä oon oikeesti aina ollut vähän sellanen "jätkä", en ikinä meikannu edes teini-ikäisenä, vaatteiden suhteen mulla ei oo tyylitajua ja noista päätä koristavista haivenista nyt ei kannata edes puhua. mutta jospa jatkaisin tällä hyväksi havaitulla linjalla kuitenkin. ainakin ollaan miehen kanssa samaa sarjaa.
Mutta kun esim. kuorintavoiteiden ja naamioiden käyttäminen tekee hyvää iholle ja mielelle.Ovat osa puhtautta.