Aka Rupusakkiliiton puheenjohtajaAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Äiti on Yksin- ja Yhteishuoltajan Liiton puheenjohtaja, jos se tekee siitä hienostoa
Kyl kaikki näytetään telkkarissa Siel on tietty järjestys kun tullaan sisään, ei kukaan mene ennen...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mut ei noitten "taviksien" kättelyitä näytetä telkkarissa. Siis kyllä nekin kätellään presidentin toimesta mutta jo ennen televisiointia
Eikun ei näytetä. Mä en nyt halua sen enempää lähteä valottamaan mutta tosiaan ennen televisoitua kättelyohjelmaa tulee sisään ns. tavisporukkaa. He pääsevät samalla tavalla kättelemään Tarjan, mutta sitä ei tosiaan televisioida.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyl kaikki näytetään telkkarissa Siel on tietty järjestys kun tullaan sisään, ei kukaan mene ennen...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mut ei noitten "taviksien" kättelyitä näytetä telkkarissa. Siis kyllä nekin kätellään presidentin toimesta mutta jo ennen televisiointia
Ainoa vaa, että YYL:n puheenjohtajaa ei vältsisti mainita nimeltä ellei se sat olee Maria Guzenina niiku viimeks.
Ainakin heita pyytaa keita on tavannut maakuntamatkoilla jne... Meikalainenkin odottaa kutsua sinne. Meni keskustelut niin hyvin kun han kavi singaporen suomalaisia tapaamassa helmikuussa. Eli toivossa on hyva elaaAlkuperäinen kirjoittaja .:Saako se Tarja muuten kutsua sinne jotain omia sukulaisiaan tai kavereitaan, jotka ei ole julkkiksia tms?? Siis saako se kutsua ihan omia henk. koht. vieraita?
No kyllä. Mietippäs itekin. Onhan se yleensäkin niin että arvovaltaisimmat tulee viimeiseksi. Ja kun katsoo noita kättelyitä niin siellähän on parvella populaa jo vaikka huru mykke ennen ensimmäistäkään kättelijää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Luultavasti kaikkia kättelyitä ei näytetä telkussa, mutta tuota en kyllä ihan purematta niele, että tulisivat ennen muuta vierasjoukkoa...
Eiks ne porukat siellä parvella ole median edustajia yms? Kyllä on ainakin viime vuosina näytetty YYL:n puheenjohtaja ja kaikkia muitakin ei-niin-julkkiksia ja aika taviksiakin, niistä ei vaa selitetä yhtä paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No kyllä. Mietippäs itekin. Onhan se yleensäkin niin että arvovaltaisimmat tulee viimeiseksi. Ja kun katsoo noita kättelyitä niin siellähän on parvella populaa jo vaikka huru mykke ennen ensimmäistäkään kättelijää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Luultavasti kaikkia kättelyitä ei näytetä telkussa, mutta tuota en kyllä ihan purematta niele, että tulisivat ennen muuta vierasjoukkoa...
En mä nyt ala tästä asiasta kinaamaan. Mun yksi parhaimmista ystävistä on tosiaan ollut kahdesti linnan juhlissa. Ja molemmilla kerroilla ollut kättelemässä presidenttiä jo ennen televisiointia. Ihan fakta juttu, vannon vaikka lapsieni nimeen puhuvani totta.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Eiks ne porukat siellä parvella ole median edustajia yms? Kyllä on ainakin viime vuosina näytetty YYL:n puheenjohtaja ja kaikkia muitakin ei-niin-julkkiksia ja aika taviksiakin, niistä ei vaa selitetä yhtä paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No kyllä. Mietippäs itekin. Onhan se yleensäkin niin että arvovaltaisimmat tulee viimeiseksi. Ja kun katsoo noita kättelyitä niin siellähän on parvella populaa jo vaikka huru mykke ennen ensimmäistäkään kättelijää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Luultavasti kaikkia kättelyitä ei näytetä telkussa, mutta tuota en kyllä ihan purematta niele, että tulisivat ennen muuta vierasjoukkoa...
Sitten on mitä ilmeisintä että joko paras ystäväni valehtelee mulle tai sitten mä valehtelen teille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Insinöörskä:Olet, Turkilmas, tällä kertaa väärässä. Varsinaisista vieraista ei ole ketään kätelty ennen televisioinnin alkamista. Kaikkia kättelyitä ei tietenkään telkkarissa näy, koska kuvakulma ei edes ole koko ajan kättelyyn. Onhan siellä parvella erilaisia presidentin sukulaisia ja mm. liuta toimittajia, jotka ovat töissä, mutta eivät liity televisiointiin.
Mua alkoi epäilyttää, että se sun kamu on vaan keksinyt jostain syystä että on päässyt tonne juhliin ja sitten keksinyt ton tarinan..Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Sitten on mitä ilmeisintä että joko paras ystäväni valehtelee mulle tai sitten mä valehtelen teille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Insinöörskä:Olet, Turkilmas, tällä kertaa väärässä. Varsinaisista vieraista ei ole ketään kätelty ennen televisioinnin alkamista. Kaikkia kättelyitä ei tietenkään telkkarissa näy, koska kuvakulma ei edes ole koko ajan kättelyyn. Onhan siellä parvella erilaisia presidentin sukulaisia ja mm. liuta toimittajia, jotka ovat töissä, mutta eivät liity televisiointiin.
Näinhän se onkin..Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä oon luullut, että ne kaikki vieraat tulee vast ku ovi avataan... ja vaan media on siel parvel valmiina plus adjutantit sun muut. :ashamed:
Voin kyllä vannoa ettei ole keksinyt.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mua alkoi epäilyttää, että se sun kamu on vaan keksinyt jostain syystä että on päässyt tonne juhliin ja sitten keksinyt ton tarinan..Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Sitten on mitä ilmeisintä että joko paras ystäväni valehtelee mulle tai sitten mä valehtelen teille :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Insinöörskä:Olet, Turkilmas, tällä kertaa väärässä. Varsinaisista vieraista ei ole ketään kätelty ennen televisioinnin alkamista. Kaikkia kättelyitä ei tietenkään telkkarissa näy, koska kuvakulma ei edes ole koko ajan kättelyyn. Onhan siellä parvella erilaisia presidentin sukulaisia ja mm. liuta toimittajia, jotka ovat töissä, mutta eivät liity televisiointiin.