Äiti pääsee linnanjuhliin =D

Jep
No se on vähän eri asia jos Turkilmaksen kaveri ei oo ollu kutsuvieras vaan on saanu olla siellä kun mies on henkilökuntaa.

Mun luokkakaveri on töissä tuolla, se oli ohjaamassa vieraita peremälle (niitä ihmisiä jotka näkyy kun ne viittoo kulkemaan sinne ja tänne) ja se sai ottaa kaverin sit myöhemmälle illalle. Mut ei ne mitään pressan vieraita ollu vaan ihan henkilökunnan ovesta sisään ja näin.

Insinöörskä
Minuakin vähän ihmetyttää tämä sun kaverisi. Minulla on ollut viimeisen 20 vuoden aikana aika monta ystävää/kaveria/työtoveria/tuttavaa linnan juhlissa (kansanedustajia, ministereitä, korkeita virkamiehiä, ylioppilaskuntien edustajia, yritysmaailmasta olevia). Ainoa, jonka tiedän menneen ennen televisioitua kättelyä sisään, on lapsuudenystäväni, jonka koulukaverin isä oli muistaakseni linnan talonmies. Ja tämä tapahtui joskus 1970-luvun alussa.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
No se on vähän eri asia jos Turkilmaksen kaveri ei oo ollu kutsuvieras vaan on saanu olla siellä kun mies on henkilökuntaa.

Mun luokkakaveri on töissä tuolla, se oli ohjaamassa vieraita peremälle (niitä ihmisiä jotka näkyy kun ne viittoo kulkemaan sinne ja tänne) ja se sai ottaa kaverin sit myöhemmälle illalle. Mut ei ne mitään pressan vieraita ollu vaan ihan henkilökunnan ovesta sisään ja näin.
Ihan kutsun he ovat kyllä molemmilla kerroilla saaneet postissa kotiin lähetettynä.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Ihan kutsun he ovat kyllä molemmilla kerroilla saaneet postissa kotiin lähetettynä.
Just, henkilökunta kutsutaan kutsuilla. :D

Ootko varma ettet puhu vaan linnan henkilöstöjuhlista? Linnanjuhlat ne on nekin.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Just:

Just, henkilökunta kutsutaan kutsuilla. :D

Ootko varma ettet puhu vaan linnan henkilöstöjuhlista? Linnanjuhlat ne on nekin.
Voi elämä :headwall: :headwall: . Mä olen toisella kertaa ihan nähnytkin omin silmin tuon kutsun. Ja molemmilla kerroilla onnistumut bongaamaan ystäväni kuvaruudulta. En siis kättelyissä vaan muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Puss på dig:
Aa,äitis onkin hienostoa.. Se selittää sinun wannabehörhöilyt. Ja papin tyttö on hutsu =)
Äiti on Yksin- ja Yhteishuoltajan Liiton puheenjohtaja, jos se tekee siitä hienostoa :D :D :D :D
Ai se on sun äiti :eek: :D , tunnen nimeltä =)
mullekkin selvis kuka on kysessä
määkin olen keskustellut ninaTT:n äidin kanssa :D pieni on maailma. sulla on pirun hieno äiti. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Lauantaina oli jossain pukuvuokraamossa joku alennuspäivä tai kirppis tällä Helsingissä. Sieltä voisi löytää vaikka asun.
Me loydettiin kanssa likalle vanhojentanssiasu/iltapuku . Liike lopettaa , itse asiassa huomenna. Alennukset olivat -60 %. Liike on Mariankadulla

vieras vain
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Insinöörskä:
Olet, Turkilmas, tällä kertaa väärässä. Varsinaisista vieraista ei ole ketään kätelty ennen televisioinnin alkamista. Kaikkia kättelyitä ei tietenkään telkkarissa näy, koska kuvakulma ei edes ole koko ajan kättelyyn. Onhan siellä parvella erilaisia presidentin sukulaisia ja mm. liuta toimittajia, jotka ovat töissä, mutta eivät liity televisiointiin.
Sitten on mitä ilmeisintä että joko paras ystäväni valehtelee mulle tai sitten mä valehtelen teille :xmas:
Mua alkoi epäilyttää, että se sun kamu on vaan keksinyt jostain syystä että on päässyt tonne juhliin ja sitten keksinyt ton tarinan..
Voin kyllä vannoa ettei ole keksinyt.

Mutta mä varmistan kaverilta vielä miten se oli. Voi olla että erikseen on sitten tosiaan nuo ihan supertavikset. Sen verran voin valottaa että ystäväni on henkilökuntaan kuuluvan henkilön avec ja usein tää henkilökunnan jäsen on työtehtävissä alkuillan ja vasta loppuillasta pääsee juhlimaan.
Huokaus. Henkilökunnan avecit ovat aina ilman muuta kutsuttavia, ei ne sinne pääse vaan lähinnä joutuu. Ja tietenkin kättelevät aina ennen varsinaista kutsuvierasjoukkoa. Tämän nyt satun tietämään syystä että mieheni on useana vuonna ollut virkansa puolesta ns. pakko-kutsuttu. Minä avecina. Sellaisena kohteliaisuuden vuoksi kutsuttavana. Ja vain ja ainoastaan miehen vuoksi olen mennyt.

joo
Sitten on mitä ilmeisintä että joko paras ystäväni valehtelee mulle tai sitten mä valehtelen teille :xmas:
Sun kaveris on siellä töissä tai on lehdistöä tai Tarjan läheinen tuttu tai kadetti tai muusikko tai... Ne on siellä jo valmiiksi. Mut kaikki kutsutut kätellään telkkarikameroiden edessä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Olet, Turkilmas, tällä kertaa väärässä. Varsinaisista vieraista ei ole ketään kätelty ennen televisioinnin alkamista. Kaikkia kättelyitä ei tietenkään telkkarissa näy, koska kuvakulma ei edes ole koko ajan kättelyyn. Onhan siellä parvella erilaisia presidentin sukulaisia ja mm. liuta toimittajia, jotka ovat töissä, mutta eivät liity televisiointiin.
Mua alkoi epäilyttää, että se sun kamu on vaan keksinyt jostain syystä että on päässyt tonne juhliin ja sitten keksinyt ton tarinan..

Mutta mä varmistan kaverilta vielä miten se oli. Voi olla että erikseen on sitten tosiaan nuo ihan supertavikset. Sen verran voin valottaa että ystäväni on henkilökuntaan kuuluvan henkilön avec ja usein tää henkilökunnan jäsen on työtehtävissä alkuillan ja vasta loppuillasta pääsee juhlimaan.
Huokaus. Henkilökunnan avecit ovat aina ilman muuta kutsuttavia, ei ne sinne pääse vaan lähinnä joutuu. Ja tietenkin kättelevät aina ennen varsinaista kutsuvierasjoukkoa. Tämän nyt satun tietämään syystä että mieheni on useana vuonna ollut virkansa puolesta ns. pakko-kutsuttu. Minä avecina. Sellaisena kohteliaisuuden vuoksi kutsuttavana. Ja vain ja ainoastaan miehen vuoksi olen mennyt.
Äläs sä siellä huokaile :D. Niin ja ystäväni miehensä kanssa ei oo kutsua saanut kuin kahdesti. Mutta siis juu, ei missään nimessä muita avuja ole kuin tuo henkilökuntaan kuuluminen, eli varmasti siksi eri juttu.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Sun kaveris on siellä töissä tai on lehdistöä tai Tarjan läheinen tuttu tai kadetti tai muusikko tai... Ne on siellä jo valmiiksi. Mut kaikki kutsutut kätellään telkkarikameroiden edessä.
Ei kun on henkilökuntaan kuuluvan henkilön avec. Kättelee kyllä kuulemma Tarjan, mutta ilman kameroita.

vieras vain
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:

Äläs sä siellä huokaile :D. Niin ja ystäväni miehensä kanssa ei oo kutsua saanut kuin kahdesti. Mutta siis juu, ei missään nimessä muita avuja ole kuin tuo henkilökuntaan kuuluminen, eli varmasti siksi eri juttu.
Emmää kyllä sulle tai sun kommenteilles huokaillu...

Lähetä
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Aa,äitis onkin hienostoa.. Se selittää sinun wannabehörhöilyt. Ja papin tyttö on hutsu =)
Äiti on Yksin- ja Yhteishuoltajan Liiton puheenjohtaja, jos se tekee siitä hienostoa :D :D :D :D
määkin olen keskustellut ninaTT:n äidin kanssa :D pieni on maailma. sulla on pirun hieno äiti. :flower:
Ehkä se Siperia opettaa tätäkin lapsukaista joskus.

Hewletin Paccardi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Luultavasti kaikkia kättelyitä ei näytetä telkussa, mutta tuota en kyllä ihan purematta niele, että tulisivat ennen muuta vierasjoukkoa...
No kyllä. Mietippäs itekin. Onhan se yleensäkin niin että arvovaltaisimmat tulee viimeiseksi. Ja kun katsoo noita kättelyitä niin siellähän on parvella populaa jo vaikka huru mykke ennen ensimmäistäkään kättelijää.
Ne on toimittajia.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Mäkin tiedän äitisi erään toisen palstan kautta,nyt vasta yhdistin lopullisesti kuka hän on. :D

Yhteistyössä