Äiti pääsee linnanjuhliin =D

Äiti on jo monta vuotta haaveillu linnanjuhlista, nyt pressan kansliasta soiteltiin kun piti kysyä onko äitillä avopuolisoa tai muuta jonka haluais mukaan (vain avioliitossa olevat kutsutaan automaattisesti mukaan) joten kutsu taitaa tipahdella muutaman viikon päästä :)

Nyt keräillään vähän rahaa että äiti saa hianon mekon sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Puss på dig:
Aa,äitis onkin hienostoa.. Se selittää sinun wannabehörhöilyt. Ja papin tyttö on hutsu =)
Äiti on Yksin- ja Yhteishuoltajan Liiton puheenjohtaja, jos se tekee siitä hienostoa :D :D :D :D
Ai se on sun äiti :eek: :D , tunnen nimeltä =)
Hui, pelottavaa... Pitää alkaa varoo mitä sanon nyt ku palsta tietää tänkin! :D Onneks meillä on eri sukunimi nii mua ei sentään löydetä ihan vielä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Yks mun parhaimmista ystävistäni on ollut pari kertaa. Kertoi että se booli muuten on OIKEESTI vahvaa... vinkkinä äidillesi :D
Mulla myös hyvä ystävä menee sinne tänä vuonna toista kertaa ja useita tuttuja on siellä useinkin ollut. Booli on ainakin heidän mukaan litkua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Vau :D

Mä oon aina miettiny et jos sinne pääsis niin pitäs koittaa mennä viimesten joukossa ettei tartteis seisoskella sielä kauheen kauaa ennen kun pileet alkaan.
Vieraat ohjataan pieniin huoneisiin, jossa odotellaan.

Tiu
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Vau :D

Mä oon aina miettiny et jos sinne pääsis niin pitäs koittaa mennä viimesten joukossa ettei tartteis seisoskella sielä kauheen kauaa ennen kun pileet alkaan.
Siellä onki tietty järjestys miten sinne mennään, ei sitä ite saa päättää. :)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yks mun parhaimmista ystävistäni on ollut pari kertaa. Kertoi että se booli muuten on OIKEESTI vahvaa... vinkkinä äidillesi :D
Mulla myös hyvä ystävä menee sinne tänä vuonna toista kertaa ja useita tuttuja on siellä useinkin ollut. Booli on ainakin heidän mukaan litkua.
Oho :eek: . Kai sen sitten kokee eri tavalla. Siis mistä sitten tykkääkin :D. Olen kyllä mielestäni jostain lukenutkin että aika paljon prossia siinä on.

Enpä voi tietää totuutta, ainoastaan sen mitä ystäväni on kertonut :)

jk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oho :eek: . Kai sen sitten kokee eri tavalla. Siis mistä sitten tykkääkin :D. Olen kyllä mielestäni jostain lukenutkin että aika paljon prossia siinä on.

Enpä voi tietää totuutta, ainoastaan sen mitä ystäväni on kertonut :)
Niin sitä ainakin sanotaan aina, että tujua olisi.

Yhteistyössä