äiti-lapsikorusta kysymys

  • Viestiketjun aloittaja hoopo
  • Ensimmäinen viesti
hoopo
Kuinka muilla joilla useampia lapsia, niin oletteko lisänneet yhteen helaan vain lisää kiviä sitä mukaa vai ostatteko aina uuden helan? Rupesin tuossa vain miettii, et itsellä on 2 lasta ja kummastakin on oma helansa kivellä, et kuuluisko siihen yhteen helaan kerätä vaan sitä mukaan kiviä mitä lapsiakin on vai onks toi nyt ihan hoopoa ostaa heloja vaan...?! :whistle:
Tietty jos lapsia nyt siunaantuis enemmänki niin sitten pitäis miettiä lisäämistä edellisiin, painaahan ne aikas paljon, kulkea nyt niska vääräs...

Mut hei, valaiskaa tyhmempää. Mutta lohduttaudun sillä, et mies on aina helat ja korun hankkinut, en minä... ;)
 
hoopo
Kiitos kiitos...

Rupesin vaan hiukan epäilee et onkos tällä mammalla taas ollut aivan väärä käsitys tästäkin...
Kyllä mä olen kanssa aina ajatellu sen niin et uus hela syntyneestä lapsesta, mutta jostain tuossa luin et jollain on vaan yks ja kerää sitten siihen kiviä. Mut sillai tietty menee jos tulee vaikka kaksoset niin sittenhän se on noin kyllä. No, tiedä sitten...

 
Kyllähän se taitaa niin mennä et hela per muksu.
Mulla on vaan yks hela mihin lisään aina kiven, eli nyt on yks punanen ja kaks sinistä kiveä.
Mun kukkaro ei näes kestä ostaa kolmea 331? helaa :whistle: ;)
Kiven istutus maksaa puolet vähempi.<br><br>
 

Yhteistyössä