äitejä ylivieskasta?

heips!olen 27v pienen muksun äiti ja toinen tulossa.kaipailisin muita äitejä juttuseuraksi.ollaan hiljattain muutettu paikkakunnalle.perheestä löytyy koiria ja olen myös hevosharrastaja.löytyykö tytölle leikkikaveria ja äitille uutta ystävää?laita vastausta!
 
heitukka, täs kirjautumises o jotai ongelmii enkä siten pysty laittaan sulle yksityisviestiä. ehdin hetken täs oleen koneen äärel, ruoka o kypsymäs ja ipana oottaa evästä. tosin hän äsken hörppäs maitoa siten et pulautti ylimäärät rinnuksille, jee jee. minkä ikänen muksu sul on? ja milllainen olet itse?meillä tuo esikoinen on nyt vuoden ja mieheni pari vuotta mua nuorempi. perheessämme on täl hetkel vain yksi koira. olen aiemmin omistanut hevosiakin, mut ei niiille nyt ole aikaa. ehkä taas myöhemmäs elämän tilantees.olen täs rv 35 joten kohta ois taas yksi lisäsuu ja ois kiva jos tuo esikoinen voisi saada jonkun leikkikaverin niin voisi tuo sopeutuminen hälle olla vähän helpompaa kun on aika touhukas ja huomionhakuinen.pistä viestii niin vastailen kun taas ehdin.termiitti iski kimppuuni joten tästä kirjottelusta ei nyt tuu mitään...yllättäin!heh!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 17:09 heitukka kirjoitti:
Hei Mepa! onko sulla sähköposti osoitetta jos voit laita se koitan sinne kirjoittaa sinulle. =)
[
/quote]no, eipä oo ei kun saatiin tää nettiki vasta eilen ja en ole ehtiny sähköpostiosotetta luomaan.tarkotus olis pyytää tuttavalta apua että tulis sen mulle värkkään joutessaan...mieheltä kysyin, mutta ei oo yhtään sen viisaampi näis asiois...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 18:41 heitukka kirjoitti:
ajattelin että ois helpompaa kirjoittaa yksityisesti. missä päin ykaa asutte
joo, nii oiski helpompi kirjotella, mutku ei vielkää toimi toi kirjautuminen. en tajua mikä siin mättää?me asutaan joen pohjoispuolella. missäs te?minkä ikänen muksu sul o?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 19:59 täälä kirjoitti:
kans yks ykalainen! :wave:
:wave: :flower: moiks vaa!kiva että löytyy muitaki äitejä! tämä pitäjä kun ei juuri kuhise tuttavia. mies aina sanoo etten tutustu kehenkään jos olen tuppisuu, mutta en ole sellaista sorttia joka kauppajonossa alkaa juttua vääntään...perhekerhoon emme ole ehtineet ja vissiin se ei nyt kesäl ole toiminnassakaan?vai onko?mistä päin kirjottelet?
 
moi heitukka! :wave: yritin taas kirjautumista. kaato koko homman, eli alusta piti alkaa värkätä eikä onnistunu :( mehän voitas joku kerta mennä vaik kaffelle johki mis ipanoillaki ois tekemistä. meän muksu o kyl aikas pieni, mutta sitäki nopiampi..lähti käveleen aika varhain ja nyt sitte meneeki jo nii lujaa ettei meikä valasmahan kanssa pysy perässä.
 
katellaanpa tos joku sopiva päivä missä kahviteltas. karautan aamusella kylille muksun kaa, kun pittää värkätä isännälle isyyspakkausta =) kuuluuko teän perheeseen muita muksujen lisäks? onko teillä eläimiä tai oletko eläinihmisiä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 09:10 heitukka kirjoitti:
ei meillä tällä hetkellä ole muita joskus tulee kissa ja koira ja kani ja muutakin eläintä.Millon sulla oli la aika
no moi!kamalan kuuma! :p mulla on la neljän viikon päästä. jalat on aika norsut!eilen etenkin kun käytiin mätsärissä muksun kaa ni kotia sieltä piti lähtä ku ois paistunu..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 13:06 Äiti kirjoitti:
Täältä löytyy kans yksi kahden lapsen äiti ylivieskasta.
moi vaan! kiva saada juttuseuraa!minkä ikäsiä muksuja sulla on? meän ipana tartteis uusia ystäviä kun raasu yksin joutuu leikkimään!hän on juuri täyttänyt vuoden ja äiti on ilmeisesti tyhmä leikkikaveri kun alkaa pillastuminen kesken leikin. ilmeisesti vain sotken neiti tarkan asennuksia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 23:01 heitukka kirjoitti:
Mepa: äkkiä se aika menee.miten on päivä mennyt?Pitäs huomenna lähteä käymään toreilla.Pitää katsoa sitä kahvi hetkeä tässä antasin sulle mun numerot mut tänne niitä ei voi yleisesti laitaa
moro! eilinen meni ipanan hammaslääkärissä käydessä.( olipa muuten melko reissu. ) neiti huiteli pitkin hammashoitolaa ja halaili kukkia! joo, ei tänne kannata kyllä numeroita laittaa, mutta voidaan sopia vaikka joku paikka misä nähtäs. onko juhannussuunnitelmia? meillä kaikki on vielä auki, kun en tiiä miten tässä jaksas matkustella...vaikka autossa ilmastointi onkin niin ei se istuminen silti kivaa ole pitkää sukulointi matkaa tehden.katsellaaan ton jussin jälkeen, jos vaikka kärkkäiselle osuttas yhtä aikaa tai jotain.
 
heitukka!oishan tuo mukava lähtä johki, mutta totesin tuossa miehelle kun hiki päässä ähötin sohvalla, että en kyllä taidajaksaa raahautua kovin pitkälle juhannusreissulle. menkööt yksin, jos tahtoo. vaan totes ettei uskalla jättää mua mahoineni yksin. niin vaikeelle kuulema näytin...meän muksu ei oo ollu vielä yöhoidossa missään, kun kaikki mummulat on etelä- suomessa päin, joten kaksistaan on pitäny ipana hoitaa. ei paljon yhteistä aikaa miehenkää kans ole ollut. paitsi kun tilasin mll:n kautta amman muutamaks tunniks ni neki harvinaiset yhteistunnit tehtiin talolla remonttia...viisasta, mutta piti päästä muuttamaan ja hommat tekemättä.ei muuten onnistu vielkää tuo y viestin laitto, kun se vaatii sitä kirjautumista ja tuossa yläreunassa hossottaa vieläkin tuo teksti että on ongelmia kirjautumisessa ja yrittävät korjata vikaa...muutama päivähän tuossa on jo mennykin.
 
harmaana nyt
Mepa: Joo siinä lukee se teksti et on vikaa kirjautumisesssa. Mutta yritäppä kirjautua niin saattaa onnistua... Mulla ainakin onnistui pari viikkoo sit, vaikka tuo teksti lukikin... että kokeilehan vaan. =)
 

Yhteistyössä