Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 17:09 heitukka kirjoitti:Hei Mepa! onko sulla sähköposti osoitetta jos voit laita se koitan sinne kirjoittaa sinulle. =)
[
/quote]no, eipä oo ei kun saatiin tää nettiki vasta eilen ja en ole ehtiny sähköpostiosotetta luomaan.tarkotus olis pyytää tuttavalta apua että tulis sen mulle värkkään joutessaan...mieheltä kysyin, mutta ei oo yhtään sen viisaampi näis asiois...
joo, nii oiski helpompi kirjotella, mutku ei vielkää toimi toi kirjautuminen. en tajua mikä siin mättää?me asutaan joen pohjoispuolella. missäs te?minkä ikänen muksu sul o?Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 18:41 heitukka kirjoitti:ajattelin että ois helpompaa kirjoittaa yksityisesti. missä päin ykaa asutte
:wave: :flower: moiks vaa!kiva että löytyy muitaki äitejä! tämä pitäjä kun ei juuri kuhise tuttavia. mies aina sanoo etten tutustu kehenkään jos olen tuppisuu, mutta en ole sellaista sorttia joka kauppajonossa alkaa juttua vääntään...perhekerhoon emme ole ehtineet ja vissiin se ei nyt kesäl ole toiminnassakaan?vai onko?mistä päin kirjottelet?Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 19:59 täälä kirjoitti:kans yks ykalainen! :wave:
no moi!kamalan kuuma! mulla on la neljän viikon päästä. jalat on aika norsut!eilen etenkin kun käytiin mätsärissä muksun kaa ni kotia sieltä piti lähtä ku ois paistunu..Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 09:10 heitukka kirjoitti:ei meillä tällä hetkellä ole muita joskus tulee kissa ja koira ja kani ja muutakin eläintä.Millon sulla oli la aika
moi vaan! kiva saada juttuseuraa!minkä ikäsiä muksuja sulla on? meän ipana tartteis uusia ystäviä kun raasu yksin joutuu leikkimään!hän on juuri täyttänyt vuoden ja äiti on ilmeisesti tyhmä leikkikaveri kun alkaa pillastuminen kesken leikin. ilmeisesti vain sotken neiti tarkan asennuksia...Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 13:06 Äiti kirjoitti:Täältä löytyy kans yksi kahden lapsen äiti ylivieskasta.
moro! eilinen meni ipanan hammaslääkärissä käydessä.( olipa muuten melko reissu. ) neiti huiteli pitkin hammashoitolaa ja halaili kukkia! joo, ei tänne kannata kyllä numeroita laittaa, mutta voidaan sopia vaikka joku paikka misä nähtäs. onko juhannussuunnitelmia? meillä kaikki on vielä auki, kun en tiiä miten tässä jaksas matkustella...vaikka autossa ilmastointi onkin niin ei se istuminen silti kivaa ole pitkää sukulointi matkaa tehden.katsellaaan ton jussin jälkeen, jos vaikka kärkkäiselle osuttas yhtä aikaa tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 23:01 heitukka kirjoitti:Mepa: äkkiä se aika menee.miten on päivä mennyt?Pitäs huomenna lähteä käymään toreilla.Pitää katsoa sitä kahvi hetkeä tässä antasin sulle mun numerot mut tänne niitä ei voi yleisesti laitaa