Äitejä vm -78?

Joanna
Esikoiseni syntyi syyskuun puolivälissä. Olen ollut paljon pienten lasten kanssa, mutta en voinut kuvitellakaan kuinka vaikuttavaa on saada biologinen, oma lapsi. Poikamme on kova syömään ja vaatii muutenkin ponnekkaasti hoitotoimia välittämättä onko yö vai päivä. Siis normaali vauva...! Äitiä vaan meinaa välillä väsyttää aika kovasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 19:27 miia78 kirjoitti:
En mä ainakaan vielä ole havainnu mitään kriisiä.. Mies saa hoitaa sen ekaks mun puolesta ;) Mä täytän vasta niin loppuvuodesta (jouluaattona), että aikaa siihen on vielä yli kaks vuotta..

Mutta kaikkeehan sitä tässä on elämänsä aikana tullu tehtyä, ja ehkä jotain järkevääkin.. JOssain vaiheessa tuolla alle 18veenä oli aikas kova ns. uhmakausi, mutta onneks löysin ton mun kultani -98, niin se loppu siihen =)
Ja nyt sitten vietetään tällästä "tavallista" elämää. Mä alotin työt elokuun alussa, lapset on hoidossa ja mies käy tietty kans töissä. Pääsiäisenä muutettiin omaan taloon (tai siis pankin kuitenkin ;) )jota rakennettiin vuoden verran.
on täällä näköjään muitaki ku minä joka on joulun lapsia...minä toisin olen syntynyt joulupäivänä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 14:30 äippä-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 19:27 miia78 kirjoitti:
En mä ainakaan vielä ole havainnu mitään kriisiä.. Mies saa hoitaa sen ekaks mun puolesta ;) Mä täytän vasta niin loppuvuodesta (jouluaattona), että aikaa siihen on vielä yli kaks vuotta..

Mutta kaikkeehan sitä tässä on elämänsä aikana tullu tehtyä, ja ehkä jotain järkevääkin.. JOssain vaiheessa tuolla alle 18veenä oli aikas kova ns. uhmakausi, mutta onneks löysin ton mun kultani -98, niin se loppu siihen =)
Ja nyt sitten vietetään tällästä "tavallista" elämää. Mä alotin työt elokuun alussa, lapset on hoidossa ja mies käy tietty kans töissä. Pääsiäisenä muutettiin omaan taloon (tai siis pankin kuitenkin ;) )jota rakennettiin vuoden verran.
on täällä näköjään muitaki ku minä joka on joulun lapsia...minä toisin olen syntynyt joulupäivänä

=) :flower:
 
Äikkä
Täällä myös äiti vm78.. lapset -01 ja -06. Oulun lähikunnassa asustellaan.. Oliko muita oulun lähettyviltä? =) Joo ja onneksi ei vielä kriisiä ole pukannut päälle.. ja onhan siihen "vielä" kaks vuotta! B) Jänskättää kyllä! :D
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 16:27 Äikkä kirjoitti:
Täällä myös äiti vm78.. lapset -01 ja -06. Oulun lähikunnassa asustellaan.. Oliko muita oulun lähettyviltä? =) Joo ja onneksi ei vielä kriisiä ole pukannut päälle.. ja onhan siihen "vielä" kaks vuotta! B) Jänskättää kyllä! :D

Minä olin kans lähikunnasta..... :)
 
Täällä -78 syntynyt!
Minulla 1v5kk vanha poika ja asutaan Ylöjärvellä.Perheeseen kuuluu myös aviomies ja koira.
Täällä on näkynyt muitakin Ylöjärveläisiä,olisi mukavaa kuulla teistä enemmänkin? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 14:17 RäpäRällä kirjoitti:
Minäminä :wave:

Kaksi tyttöä, 12/99 ja 8/05 :heart: :heart:
Porissa asustellaan, perheeseen kuuluu myös isi!

Onko muuten kellään muulla jo orastavaa 30-kriisiä?? :ashamed:
Minä myös -78! :) 30-kriisiä oon päässy jo haistelemaan, mutta nyt tunnen olevani jo vähän ehyempi Minä. Lapset 1/04 ja 9/05.
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 16:07 Äikkä kirjoitti:
Hei! Katiaana.. Minkä ikäisiä sun lapset on?Sulla oli kolme muksua.. Oletko etelä- vai pohjoispuolen kunnista..? Met ollaan täällä pohjoispuolella. :)

Pohjois puolelta mekin! :D
3 lasta on, 8v, 5v, 2v
 

Täällä kans syyskuun alussa syntyneen pojan äiti vm.-78.Asustellaan Keravalla.
Perheeseen kuuluu myös isukki vm.-79.
Poika syntyi vkolla 37+1,nyt kasvettu jo kovasti,alun pienistä syömisvaikeuksista huolimatta... =)
 
Täällä ilmottautuu yksi -78 äiti joka asustaa miehen ja kahden lapsen kanssa Helsingissä. Tyttö on -02 ja poika -05 syntyneet. Kolmas haaveissa ja mies ilmoitti eilen että eikö tehtäis "onnenapila täyteen". Huh oli siinä heitto. Pistetään korvan taakse.
 

Yhteistyössä