mistä päin tamperetta olette??Oiskos kahvittelu seuraa? Itsellä reilu 5v poika ja joka toinen viikkis miehen tyttö ja masuasukki
Eli ei kovin kaukana meistä Me asustellaa tässä Muotialassa.Koskas mentäs kahville tai jotain..??hervantaan tässä juuri muutettiiin
koska sulle sit sopis kahvittelu??no eipä tuo Hervanta kovin kaukana tästä meistäkään ole. Lukonmäessä kun majailen.. Ja nyt kun on aikaa kun tämä mammaloma alkoi
No koska kahvittelu teille sopis??mä ite oon 28v ja lapset on 6v,5v,4v,2v9kk ja 1v1kkNyt vasta ilmottaudun mukaan, mutta kahviseura kelpaisi meillekin!! Hervannassa asutaan, lapset on reilu 2,5 vee ja 10 kk. Ja mulla ikää on 27.
Meillä on auto melko hyvin käytössä arkisin, eli paikalla ei oo väliä. ja ens viikko on maanantaita lukuunottamatta tyhjää täynnä. Ollaan aamu-unisia mutta kellonajalla ei juurikaan oo väliä. Ja tokihan meillekin saa tulla kahvittelemaan!No koska kahvittelu teille sopis??mä ite oon 28v ja lapset on 6v,5v,4v,2v9kk ja 1v1kk
missä haluisit treffata?
No jos tiistaina nähtäs??asutteko te kaukana siitä hervannan kirjastolta??saa meillekkin tulla kahville jos haluatte kun mulla ei autoa ole pitäs julkisilla tulla tai sitte kävellenMeillä on auto melko hyvin käytössä arkisin, eli paikalla ei oo väliä. ja ens viikko on maanantaita lukuunottamatta tyhjää täynnä. Ollaan aamu-unisia mutta kellonajalla ei juurikaan oo väliä. Ja tokihan meillekin saa tulla kahvittelemaan!
Vastattu!!Sopisko tiistaina klo 11.00??ja ois ainaki yks halukas tulee lisää mukaan tapaamiseen ja se on tuo Luminen85 nimimerkkitaaperotx5: laitoin yv:n
Olisko muita tästä Hervannan läheltä kiinnostuneita tuleen tiistaina?
Moi!!Meille kyllä seura kelpaa,kun ei tuo kaleva niin kaukana tästä muotialasta oleTäälläkin seuraa kaivataan!!! olen 22v, ja poika oon helmikuussa 2v. Tampereen kalevassa asustellaan. Kelpaako kellekkään seura ?
Tää on aika lähellä tota turtolkan kauppakeskusta jos tiedät paikan.Tää on tätä 2006 vuonna rakennettua aluetta ja ja tästä on myös vaan 20min kävelymatka esim tohon kalevan prismaan.Hienoo, kivaa ja ihanaa!
Tällä viikolla passaa oikein hyvin, jos vaikka perjantaina? Hmm, missä on muotiala?