Äitejä tampereelta?

Vois vähän kattoo tota säätiedotusta et millasta ilmaa ne lupaa,ei ihan kaatosateessa viitti lähtee... Mut muuten meille sopis kyllä mikätahansa päivä. Oisko sulla ehdotuksia? :) Tavataan vaan koskarin eessä,muuten on vähän vaikee tunnistaa jos siel puistossa on paljon porukkaa.
 
Sonski: Mä voisin lähtee! :D Jos siis meidän nuha ei pahene...ja teitä ei haittaa. Voi olla et jättäsin ton meidän Alisan ehkä kotio jos saan mummun hoitamaan ja tulisin vaan ton Oton kanssa...senkanssa kun toi kahvittelu sujuu helpommin, kun ei vielä pääse liikkumaan mihinkään. :D Noilla molemmilla muksuilla on vähän nuhaa ja otto saattaa muutaman yskäsynkin yskästä jos kovasti riehuu mut ei sen kipeempiä ole. Otoltakaan ei nenä ees valu kunnolla taikka ole tukossa. Mutta voidaan me tietty joku toinenkin kerta tulla jos ette halua ottaa riskiä et tarttuu ja tietenkään sit ei tulla jos vähääkään pahenee. :)

Niin ja jos joku muukin haluaa puistoileen huomenna niin ainakin mun puolesta mun ja Taaperotx5:den mukaan mahtuu!
 
Jos vettä tulee ihan kaatamalla alas niin en taida viittii ees lähtee liikenteeseen kun bussilla pitäs tulla..siinä kastuu ihan kivasti sitten kun tuo Juho on sellanen aika hidas kävelijä vielä,kun kaikkee täytyy tutkia jne :D mut toivotaa ettei satais lainkaan vettä huomenna
 
ei meitä pikku nuhailut ja yskät haittaa, kaikilla tähän aikaan vuodesta sitä tuntuu olevan. meillä ainakin tuntuu nokka vuotavan vähän väliä kun on välillä lämmin ja sit taas kylmää, liian paljon päällä tai liian vähän.
puistoileen ei tänään päästä kun ollaan jo keretty sopiin muuta
kävisikö kahvittelut perjantaina puolilta päivin? vaikka siinä linkosuolla, mikä on hennesin ja veromodan välissä. siinä on se pikkuinen liukumäkikin, niin toi isompikin viihtyy paremmin :)
 
se on siellä liukuportaiden alla piilossa, pieni, mutta on kuitenkin.
tulkaa sinne ketä haluaa, ite voisin ainaskin lähteä pyörähtään kaupungilla, niin voisin siihen mennä kahdeksitoista kahville
 
Okei, Me tullaan ainakin! Mut tuntee ruskeista tuplarattaista joissa on kääntyvät etupyörät ja varmaan ruskee takkikin on päällä. :)

Sit ihan muuta juttua,pakko jakaa teidän kanssa se kun on niin hullua! Mun äiti on toisinaan vähän hölmö ja sille pitää kaikki selittää melki kädestäpitäen...noh, oltiin miehen kanssa menossa tänään käymään ikeassa ja sanoin äidille et voi laittaa Oton vaunuihin partsille sit kun on syöny ja että vaunuissa on tarvittavat vaatteet. Noh, Otto oli partsilla kun tultiin ja siinä sit meni aikaa ennen kun heräs...menin sit sen sieltä ottaan ja huomasin et pojallahan on TOPPAHAALARI päällä... :O ajattelin et no ei sillä varmaan oo alla sit kun body ja housut, no sieltähän paljastukin viime äp-pakkauksessa tullut olohaalari, jonka alla vielä college housut,potkarit ja body...ja viä pipo päässä ja koko paketti viel makuupussissa ja vaunujen kantokopassa!!! Siis herranjumala sentään!!! Meillä on ton verran vaatetta -30 asteessa tyyliin... ei nyt kun on +11... Sanoinkin siitä sitten et en nyt ihan tarkottanu et noin järkyttävästi puetaan,et miettis nyt vähän! Eihän se itelleenkään laita toppatakkia viel päälle. huh,huh... en mä tienny et se on noin tyhmä! Sit ne oli viel Alisan kanssa kaatanu koko lelulaatikon olkkarin lattialle,eikä ees siivonnu leluja pois...kiva, ihan kun mulla ei ois jo tarpeeks hommaa muutenkin! Hiukan nyt ärsyttäääääää! :headwall:
 
Sopii hyvin, onkos siinä turtolan kaupoilla mitään kahvilaa?? ku nyt en äkkiseltään yhtään muista vaik aina melkei siellä kaupassa käydäänki..:) oisko siinä sit hyvä nähä? sinne ainakin osaisin tulla..:)
Juu nähään vaan siellä :)Tänää viimeksi siel kävin ja arnold's siellä ainaki oli ja sit hesekin löytyy,mut jos kuiteski mennää siihen kahvilaan??
 
Kiitos Sonski vielä kahvitteluseurasta! Oli mukavaa! :) Ensviikolla vois tosiaan mennä puistoileen jonnekkin niin saa noi muksut vähän liikkua...kun pelkkä kavittelu on Alisasta vähän tylsää kun äippä vaan höpöttää muiden kanssa eikä huomioi sitä niin paljon... :D
 

Yhteistyössä