Äitejä satakunnasta?

me asustellaan leppäkorvessa vähäraumalla :) koko aika etsitään isompaa asuntoa tila alkaa loppua kummasti kesken. meillä on vielä tollanen 1,5vuotias reco koira 65kg pieni poika :D se vie jo kolmen koiran koon... älähän ny koskaa ei voi sanoo että jää, nii meki ajateltiin että jää kahteen vaan mutta isännällä iski kamala vauvakuume päälle ja enhän mä sitten tietenköää ite osannu kieltäytyä, hehe. mutta nyt on nii viimonen odotus nuyt voi sanoa ei enää tai ei enää ainakaan 10 vuotee... ootko facebookis? voitas sitäki kautta jutustella?
 
Helou!
Mä oon joskus aikoinaan perustanu samantyylisen ketjun. Siel viel muutamien kans tulee joskus juteltuukki mut vähän kuollutta meininkiä. Niimpä ajattelin ilmottautua tännekkin.

Mä siis olen 21v kohta kahden lapsen äiti Porista. Esikko nyt 1v3kk ja kakkosen LA ois lokakuun lopulla. Tässä on nyt hetki tultu jo oltua pojan kanssa kotona ja kaivattas jotain uuttakin tekemistä, eli seura kyllä kelpais. :)

Jenina89: pakko kommentoida, kun musta on hassua et sul on sama nimi kun mun siskolla (ei kuitenkaa kovi yleinen) ja sit blogistas hoksasin et sul on saman niminen poitsu ku meilläkin. :D
 

Yhteistyössä