Äitejä Joensuusta

Keskiviikko taitaa ainakin tähän mennessä olla suosituin päivä, käviskö sitten se? Meille käy vaikka torikahvit, jos ei kukaan halua kutsua kotiinsa. Meille toki voi tulla, mutta taitaa olla hieman hankalaa kaikkien tänne saakka matkustaa. Elämyshän tietenkin sekin on, jos ei ole tässä kylässä ennen käynyt :D
 
Täällä kans mamma joensuusta. ikää 26v, neiti n2,5kk. Asutaan täs karsikon lähellä.
Mielellään osallistuisin myös mammatapaamisiin :) mulla oma blogi http://pikkumamma.blogspot.com/

siellä meistä nyt aluks juttua. Tuun kirjoittelee ja lukee enemmän kohan neiti nukkuu. nyt sylissä mutkuaa niin kirjoittaminen vähä vaikeaa :D
 
helou! Me ei valitettavasti päästä sit nyt ensi viikon tapaamiseen (jos järkkäätte), ollaan meinaan lomalla täällä mummolassa maalla :) ! Tyttö kyllä viihtyy hurjan hyvin kun on monta sylittäjää ja sit täällä on iki-ihania lehmiä ja niitä ollaankin katseltu sitten joka väliin, ihan innoissaan niistä :D . tepastin vihdoin saitte purukalustun alkua, täällä noita kahta hammasta käyetetään lähinnä mun käsivarren pureskeluun!

Mut seuraaviin treffeihin sit voitas tulla, lomaa enää ensi viikko ja sit on kalenteri aikas tyhjänä!

Ja vielä [/b]miitulle kiitos viime tapaamisesta ja uusille tervetuloa! :wave:
 
kiesus että on mamma vähän väsynyt, suunnilleen kolme viikkoa menty pääosin alle 3h uni pätkillä, pahimmillaan kun herätyksiä voi olla tunnissa kolme :kieh:
On ollut siis yskää nuhaa kuumetta mahavaivaa ja nyt taita tappi tehdä hampaita.
Ens viikosta en viellä lupaa mitään, meillä lapset alottaa lomansa maanantaina ja en tiedä yhtään montako lasta tässä sitten loppujenlopuksi pyörii minulla.
torstaina lähtee tyttö partioleirille, kyllä se jaksaa odottaakkin sitä!
 
Tervetuloa uusille ja mukavaa lomaa Pimmeepullalle :D Meilläkin tykätään kovasti eläimistä, etenkin koirista. Voisin kuvitella, että lehmä saisi meidän Limpun aika "koville kierroksille"...

Huoh, meillä on juuri selvitty tuollasesta heräilyrumbasta. Ei muuta kun tsemppiä Koivunkävylle! Toivottavasti jo kohta helpottaa. Ja entisenä/nykyisenä partiolaisena voin uskoa, että tyttö odottaa leiriä :D

Miltä suunnalta uudet mammat kirjoittelevat?
 
Meillä on myös menty tosi huonoilla unilla pari viikkoa. Huonoimpina öinä on taidettu heräillä melkein tunnin välein. Hampaista varmaan johtuu, ensimmäisen hampaan ilmestymisen jälkeen oli yksi yö vähän parempaa unta, mutta sitten jatkui heräily. Ei oikein pää tahdo enää kestää tätä unen puutetta, tänäänkin pysähdyin autolla vihreisiin valoihin odottelemaan valojen vaihtumista. :LOL:
 
Kiva, että uusia löytää vielä mukaan. =)

Pidetäänkö sovittuna, että tapaaminen on ensi viikolla keskiviikkona? Kävisikö yhden aikoihin, meillä kun poika nukkuu nykyisin vain yhdet päiväunet niin ne ajoittuu juuri tuohon puolenpäivän aikaan. Meille käy torikahvit ja voidaan kyllä tulla jonkun luokse. Toki meillekin voi tulla.


tepastin Takanaolijat eivät varmaan tykänneet liikennevaloissa hyvää, vai miten? No onneksi noin päin, eikä tullut ajettua punaisia päin.

desa74 Sulla siis töihin lähtö lähenee. Joko on tytöllä hoitopaikka tiedossa? Jokos siellä kävellään? Teidän tyttö se on niin nopea liikkeissään, että enpä ihmettelisi vaikka jo kävelisikin. Meillä kävellään edelleen tukea vasten, ei muutoin edes yritystä.
 
mii-tu Haikein mielin availin maanataina kirjeen hoitopaikasta tuossa läheisessä päikkärissä... Tosin hienoa, että saimme paikan sieltä mistä halusimme.
Ei täällä vielä kävellä muuta kuin tukea vasten, mutta kyllä vauhtia kovasti piisaa silti =)

Mekin voitais yrittää keskiviikkona tulla, jos ehditään.
 
Kiitos kaikille, jotka tervetulleeksi toivottelevat...:)

Meillä hajos tietokone, joten on ollut pieni katkos tässä yhteydenpidossa, mut nyt uuden koneen äärellä taas luistaa, huh!

Tässä välissä on näköjään jo yksi kokoontuminen ollut, harmi kun meni ohi, mut siihen ensi viikon tapaamiseen tultas mielellään ja yheltä kävis meillekin tosi hyvin. Myö asutaan Hukanhaudalla ja minun puolesta voidaan treffata torilla, mulla ainakin siihen helppo bussilla tulla ja jos ei sää suosi niin aina pääsee vaikka Myyhyn sisätiloihin. Toki voidaan tulla muuallekin ja jos ajoissa tiedetään niin saan autonkin käyttöön, ehkä!

Meillä konttausasennossa kovasti neiti itteään heijaa, että tässä ootellaan millon se räpeltäminen alkaa!

Mut nähdään, odotan innolla uusia tuttavuuksia!
 
Kumpihan on saanut enemmän kannatusta, torikahvit vai jonkun luona tapaaminen? Jos jonkun luo mennään, niin olisiko paikka meidän tai mii-tun luona, jotta julkisilla liikkuvatkin pääsevät mukaan (vai oliko vielä joku muu kantakaupungin alueella asuva ilmoittautunut vapaaehtoiseksi meidät luokseen ottamaan)?
 
Minä kannatan jonkun luona tapaamista. Meidän poika kun ei oikein viihdy rattaissa hereillä ollessaan ja sylissäkin vain, jos koko ajan hyppyyttää (ja se on aika raskasta). Eli tullaanko vaikka tällä kertaa teille tepastin? Muistaakseni olet maininnut, että asutte kerrostalossa. Onko teidän pihalla reilusti vieraspaikkoja? Ainakin itseäni vähän mietityttää lähteä minnekään, jos en ole varma mihin saan auton parkkiin. Ongelmat mullakin. =)
 
Me ollaan tulossa, laitoinkin jo viestiä.

Me saatiin lahjaksi taaperokärry ja voi vitsi mikä vauhti tuolla hurjapäällä! Ei tarvinnu paljoa harjotella, aisasta vaan kiinni ja tyttö lähti painelemaan :eek: En olisi kyllä uskonu. Nyt sitten vaan mietitään, mihin meidän pikku vauva on hävinny... Täällä on vaan tuollanen iso tyttö, joka juoksentelee ympäriinsä kärrinsä kanssa :'(

Täällä jo innolla odotetaan huomista, tapaamisiin!
 
Mii-tu, limpunäiti ja vanjaemo laitoin teille jo postia, toivottavasti tuli perille, sähköposti rupesi sopivasti temppuilemaan.

Limpunäiti ja Vanjaemo kyselitte tuomisista. Yhteisesti kaikille kysymystä: Kuinka tehdään jatkossa, tuovatko kaikki jotain tapaamisiin vai tuoko osa jotain nyt ja osa toiseen tapaamiseen?
 
tepastin S-posti tuli perille. Eiköhän me pojan kanssa teille osata huomenna. Tuota kahvileipä asiaa kannattaa tosiaan miettiä, kun jos kaikki tuo jotain niin tulee vähän liikaa. Mutta jos tällä kertaa meitä ei ole tulossa enempää kuin kolme niin voidaan jokainen jotain tuoda. Minä tuon kääretortun. Joku toinen voi tuoda esim. kahvipaketin tai limpsa-pullon yms.
 
Moi!

Oon kovasti tulossa tapaamiseen, mutta nyt on myönnettävä että en tajuu miten tää yksityisviesti toimii, että saisin lähetettyy sähköpostiosoitteeni sulle tepastin. Mut jos kerkeen saaha kokoontumispaikan tietooni ennen tapaamista niin tulossa ollaan.
 
meilä jää väliin, mulla on koko hunnilauma kotona ja pitsä pakata ja ommella tytön partioleiri kamat tänään, huomenna lähtö *vähän viime tingassa taas* ja kun nuo apiaanit on taas käyttäytyneet niin kauniisti koko viikon ettei noita kyllä ilkeis mihinkään edes kuskata. |O
 
Vanjaeno
Joo, tosiaan jos kaikki tuo aina jotain, niin on siinä syömistä :LOL:

Mutta jos kerta limpunäiti tuo jotain juomapuolta ja mii-tu kääretortun ja roosa84 suolaista, voisin minäkin tuoda suolaista. Emännälle jää sitten kahvinkeitto =)
 

Yhteistyössä