Äippäseuraa stadista

Moikka!

Olen 2v 4 kk vanhan, reippaan ja iloisen pojan 28-vuotias äiti, jonka päivät kuluvat tällä hetkellä opiskellessa ja illat perheen parissa. Pikkukakkosemme la on 12.9. ja olen näillä näkymin jäämässä kesäkuun alusta esikoisemme kanssa taas kotiin ja kaipailisimme ulkoilu-ja puuhailuseuraa stadin seudun äideistä ja lapsista. Olisi kiva, jos lapsemme olisivat suht samanikäisiä, niin että heistä olisi leikki-ja touhuseuraa toisilleen :)


Olen reipas ja huumorintajuinen äiti, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Lasten kanssa touhuamisen lisäksi olisi kiva käydä vaikkapa kahvilla taikka kirpparilla kimpassa. Tai vaikkapa pitkillä kävelylenkeillä tuulettamassa päätään :)
Asumme Malmin lähellä.

Jos kiinnostuit laitappa yksäriä taikka meiliä: mallakas@hotmail.com.




 
Moi!
Onko jo äippäseuraa löytynyt? :) Me muutettiin juuri miehen kanssa Vantaan Päiväkumpuun, itselläni vielä neljä viikkoa töitä, jonka jälkeen jään kotiin kasvattelemaan mahaa. Laskettu aika on 4.7. ja aika tuntuu menevän niiiiiin hitaasti. Varsinkin kun odotetaan vielä esikoista, niin tuntuu että on kamalan paljon kaikkea mietittävää ja pähkäiltävää, eikä kaveripiirissä ole juurikaan äitejä joilta kysellä :D
 
Moi!

täällä 26-vuotias äiti ja poika 10kk. poika kovin vilkas ja tykkää jo touhuta kaikkea. kotona tylsää välillä kun ei tunnu poika viihtyvän sitten millään.
itä-helsingissä asustellaan ja mielellään puistoiltaisiin, kahviteltaisiin, lenkkeiltäisiin yms. hyvässä seurassa :)
 

Yhteistyössä