käteenn jään. 800e aluksi vähän enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paljonko mun raha tulee olemaan jos palkka kuussa n. 1550e bruttona, auttakaa please
Kiitos sulleAlkuperäinen kirjoittaja luulen:käteenn jään. 800e aluksi vähän enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja .:Paljonko mun raha tulee olemaan jos palkka kuussa n. 1550e bruttona, auttakaa please
no täällähän on jatkuvasti kilpailua rahasta, kenen mies tienaa eniten,kenellä on varaa isoimpaan asuntolainaan ilman takaajia,kenellä menee ruokaan eniten rahaa,kenen tilillä on eniten rahaa ennen lapsilisiä jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Ihmetyttää aina tämä kysymys, koska ansiosidonnaistahan ä-raha on. Että mitä siitä tiedosta niinku kostuu..
Ite sain sillo ku äippälomalla olin nii minimin, ku opiskelijana oon.. eiks sit opiskeluu vai verrata työn tekoo??!! Mut joo tottakai ymmärrän et suhteutetaa työ tuloihin toi äippäraha, mut sit yhteeiskunnassa valitetaa et miks ensisynnyttäjien keski-ikä lähenee 30v. Miksköhän??!!Alkuperäinen kirjoittaja hahahaha:Ihan työtuloista lasketaan että peiliin voi jokainen vilkaista jos joutuu minimillä kituuttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joku yläraja pitäis kyllä olla!?Alkuperäinen kirjoittaja höh:Vähän yli 2000? mutta kohtahan se laskee=(
Toiset saa 300 ja riast ja toiset ihan jotain tolkutonta!!!
Mä saan 2300e. Ja olenkin ennen äippälomaa töitä tehnyt niskalimassa
Näin myös minulla.Siis syyskuusta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja k2oset:Saan minimin eli 15,20e/pvä -verot
Amen tälle!!!!! Juuri näin! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hop:minimiä pitäisi nostaa eikä ylärajoja asettaa.