äijä runkkaa sohvalla

  • Viestiketjun aloittaja silmät sirrillään
  • Ensimmäinen viesti
ei kestä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-akka:
No jos mun mies tulis tuohon sohvalle ja alkais runkata niin kyllä pyytäisin lupaa osallistua toimintaan :)
Tosin en runkkais enää pahemmin lisää vaan pistäisin käden/käsien tilalle suuni.. *lirrrrputi, lirrrrputi* :) :) (tuli muuten just äsken suihkusta)..

<3
Voi jua! Tommosta pitää sitten näin sinkkuna kuvitella.
 
Onko tuo ihan normaalia.. ?
Minusta aika outoa, että aikuinen mies runkkaa sohvalla keskellä päivää, näkikö hän tv:stä jotain kiihottavaa vai miten se nyt yhtäkkiä tuli mieleen ? Tekevätkö naisetkin niin silloin kun mieskin on kotona ? Mulle aivan uutta, olen aatellut, että se on yksityistä toimintaa, mutta mistäpä noista miehistä tietää mitä ne keksii..
 
ei kestä
Alkuperäinen kirjoittaja Onko tuo ihan normaalia.. ? :
Minusta aika outoa, että aikuinen mies runkkaa sohvalla keskellä päivää, näkikö hän tv:stä jotain kiihottavaa vai miten se nyt yhtäkkiä tuli mieleen ? Tekevätkö naisetkin niin silloin kun mieskin on kotona ? Mulle aivan uutta, olen aatellut, että se on yksityistä toimintaa, mutta mistäpä noista miehistä tietää mitä ne keksii..
Ei se ole runkkausta, vaan unnutusta. Mies tekee sen vain huvikseen ja koska ei ole virikkeitä, ei saadakseen seksuaalista nautintoa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Örtzi:
Jos vaikka toosaa antaisit joskus, niin ei tarttis äijän omaa kättä käyttää. Vai olisiko parempi, että vieraisiin/tuttuihin menee.
Pihtaamallahan kaikki paranee.
pöh. ukko se pihtaa, viimeks touhuttiin viikko sitten, tasan. :/ mulle kyl kelpais päivittäin. :p

eiköhän tuo runkuttelu oo miehillä vaan ajankulua. tuntuuhan se hyvältä. :D

jospa sit tänään nussis....
 
tuota
No mun kaverin ukko teki niin, että oli vieraita kylässä kaverilla (minä mukaan lukien) ja ukko tuli umpikännissä kotio, istui sohvalle kaljapullon kanssa ja alkoi vetää käteen, kun toisella sohvalla istui vieraat ja vielä lapsia... :eek: Eli kaverilla oli käymässä naisporukkaa (iältään 30-40v ja kolme 3-6v lasta). Kyllä ukko sai kyytiä aika nopeasti... sai lähteä miettimään mitä teki. Omat lapset ei onneksi olleet mukana... mutta kyllä tipahti multakin leuka lattiaan kun näin mitä ukko alkoi tehdä... :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-akka:
No jos mun mies tulis tuohon sohvalle ja alkais runkata niin kyllä pyytäisin lupaa osallistua toimintaan :)
Tosin en runkkais enää pahemmin lisää vaan pistäisin käden/käsien tilalle suuni.. *lirrrrputi, lirrrrputi* :) :) (tuli muuten just äsken suihkusta)..

<3
Hyi, mä en ikinä ota suihin, enkä koske munaan mieluiten. Seksiä kyllä saa n. kerran viikkoon, mua inhottaa munat.
 
paavo
On se niin vaikeaa.
Kai tuota voi nussia edes toisen mieliksi tai sitten on jotain pahasti pielessä.
Meillä menee onneksi ihan mukavasti, vaikka ollaan jo hieman vanhempia. Tai ehkä siksi, on jäänyt hölmöilyt..
 
tsiiiihiii
Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä:
Ei se ole runkkausta, vaan unnutusta. Mies tekee sen vain huvikseen ja koska ei ole virikkeitä, ei saadakseen seksuaalista nautintoa...
voi että kun repesin :D:D:D

kuulostit ihan jonkun luonto-ohjelman juontajalta

 
ev
mun mies ei tuollaista tekisi. vaikka minusta se voisi joskus olla ihan kivakin juttu.... mennä siihen sitten mukaan juttuun...

kerran yllätin miehen suihkusta runkkaamasta, mies lopetti touhun salaman nopeasti. meillä puhutaan noista asioista kyllä avoimesti joten menin vähän hämilleni kun mies niin häveliäästi sen lopetti.. no, meillä nuo siis kuuluu kategoriaan "omaa kivaa, omassa rauhassa"
 
wc
No teidän miehet varmaan näyttääkin typerille pienine mulkkuineen nypyttämässä.. mun miehellä on iso ja ihana peli ja on tasan kiihottavaa kun itseään hyväilee... mukaan vaan.. :)

joku ihramaha pienen punaisen pilinsä kanssa -- hyi olkoon
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
No mun kaverin ukko teki niin, että oli vieraita kylässä kaverilla (minä mukaan lukien) ja ukko tuli umpikännissä kotio, istui sohvalle kaljapullon kanssa ja alkoi vetää käteen, kun toisella sohvalla istui vieraat ja vielä lapsia... :eek: Eli kaverilla oli käymässä naisporukkaa (iältään 30-40v ja kolme 3-6v lasta). Kyllä ukko sai kyytiä aika nopeasti... sai lähteä miettimään mitä teki. Omat lapset ei onneksi olleet mukana... mutta kyllä tipahti multakin leuka lattiaan kun näin mitä ukko alkoi tehdä... :D
Oikeesti? :x Ei ole sopivaa katsottavaa lapsille.
 

Yhteistyössä