\
joku nyt on varmaan ymmärtänyt minut väärin en todellakaan ole teitä nuoria äitejä vastaan ja enhän nyt itsekään niin kovin vanha vielä ole ja niinkuin tuossa mainitsen niin jos olisi tärpännyt niin olisi itsekin ollut jo 16.17veenä äiti ja tiedän että olisin ollut yhtä vastuullinen ja "aikuinen" kuin nytkin mutta halusin vaan kertoa tälle "kuumeiselle" äidille oman kokemukseni ja minusta tämä muutaman vuoden odottelu kannatti sen takia että nyt minulla on "se oikea" mies ja mieluitenhan tietysti sen kanssa lapseni teen..Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 12:01 äippä kirjoitti:\ole huoleti! ehdit kyllä vielä.. itse oli sinun iässäsi samassa tilanteessa.. olisin jo kovin halunnut lapsen ja jo paljon nuorempanakin.. mikä tahansa mies olisi käynyt kunhan vaan olisin saanut lapsen no onneksi ei koskaan tärpännyt yhden illan juttujen kanssa!! opiskelin siis myös lähihoitajaksi ja sitten kun opintoni päättyivät ja oli 19 vuotas niin kas kummaa elämäni mies löytyi ja nyt meillä on 1,5 vuotias tyttö ja olen siis 22 ja olen tosiaan tyytyväine että odottelin ja vahinkoja ei käynyt ennemmin! eli malttiä vaan sulle! vaikka nyt tuntuukin loputtomalta niin kyllä se mies vielä löytyy ja vauvojakin varmasti tulee aikanaan!!Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 22:37 kuumeinen neiti kirjoitti:"Turha se on hyvät ihmiset enää moittia niitä jotka nuorena on lapsia tehny ja varoitella et "älkää vaan" tuskin tääl kukaa 16-19 vuotias liikkuu jos ei ole jo lapsia/raskaana."
Kylläpäs! olen 18 ja pahassa vauvakuumeessa (ollut varmaan syntymästäni asti) ja lisäksi ilman miestä.
Pitänee vissiin vaan venailla että opiskelut on loppu ja jos rakkauskin eteen tulisi. Ja jos joskus sellaisen ihanan pienen saisi...
Lähihoitajaksi siis valmistun ja kokemusta lapsista on paljon. Isä vaan puuttuu