Äidit pk-seudulla tai Helsingissä hoi!

Olen paljon lueskellut Kaksplussan sivuja, mutta vasta nyt rekisteröidyin itsekin.
Olen 23-vuotias kohta 6-kuisen tyttölapsen äiti. Kaipaisin kovasti seuraa päiviini muista äideistä. Kavereillani ei ole vielä kellään lapsia ja siksi heitä onkin kovin vaikea tavata, kun itsellä on vapaata joka päivä.

Ei ole väliä onko sinulla vanhempi vai nuorempi lapsi kuin minulla. Iältäsi voit olla 20-30-vuotias, kuten tämä ketjukin. Olisi mukavaa, jos pitäisit myös ulkoilusta ja voisit joskus lähteä meidän kanssa ulkoilemaan. :)

Laittakaa viestiä, niin jutellaan enempi ja voidaan vaihtaa s-posti osoitteet vaikka! =)
 
Täällä yksi 24 v. äiti Roihuvuoresta, itä-Helsingistä :) Esikoispoika on muutaman päivän kuluttua 1 v 9 kk ja lisäksi meidän perheeseen on syntymässä pikkuveli! LA on 18. päivä marraskuuta. Laajasalohan on tuossa ihan vieressä että mielellään lähettäisiin esikon ja masun kanssa ulkoilemaan tai kahvittelemaan! Meille voi laittaa yksityisviestiä jos siltä tuntuu!
 
Kaikki espoolaiset mistä päin espoota ootte? Tääkin kaipais seuraa! :wave: oon 21 ja poika on reilu vuoden. Asustellaan mikkelässä :)... Olis tosiaan ihan kiva vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa!
 
Oottekohan Kia tästä jostain meidän naapurista :D Vois mennä kahvittelee tai ulkoilee tms, jos kerran ihan lähekkäin asutaan? :) Meinaa tulla mökkihöperöksi, kun ei oo äiti-lapsiseuraa meillä yhtään :/

Niin ja tietty muistaki mammoista ja lapsukaisista ois kiva saada uusia kavereita vaikkei ihan niin lähellä asuiskaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä