[QUOTE="Äiti";23867881]Jokainen perhe elää omassa kodissaan omalla tavallaan. Minulle ei tulisi mieleenkään vetää hernettä nenääni siitä, että lapseni ovat tehneen kylässä jotakin sellaista mitä meillä ei kotona tehdä tai edes silloin, kun ovat tehneet jotakin mikä meillä on kiellettyä. Meillä esimerkiksi yläasteikäisetkin menevät nukkumaan klo 23, vaikka olisi kuka yökylässä. Lapsillani on kavereirta, joiden luona saa valvoa vaikka aamuun asti. Hyväksyn asian kokonaan. Äitini esimerkikis katsoo salkkareita ja paljon muutakin potaskaa telkkarista, mitä meillä ei katso kukaan. Lapseni töllöttävät siellä kaiken sen mitä äitinikin. Silti ei tulisi mieleenikään nostaa asiasta meteliä.
Jos asia sinua noin palion häiritsee, älä anna lapsesi kyläillä niissä kodeissa, joissa katsotaan Salkkareita. Lapsesi puolesta toivon, että hänellä on paljon myös sellaisia kavereita, jotka eivät saa, tai eivät muista syistä katso Salkkareita.[/QUOTE]
että sä et suutu jos lapset ovat katsoneet esim k-18 kauhuleffaa. niitäkin joisskian perheissä sa katsoa. Tia annetaan alaikäiselle alkoholia sitäkin tapahtuu. Joku rahja nyt sentään hyväksymiseen. Mä en hyväksy tiettyjä asioita ja jos tiedän että tässä perheessä ei meidän vakaumuksia noudateta,, lapsi ei enää kyläile sillä. Esim tuo että tyttöäreni oli kaverinsa synttäreillä jajäi sinne yökylään. siellä oli trjola boolia ja olutta, 16-vuotiaille. Toista kertaa tyttöni ei sinne päässyt. ja joivat siis tuon tytön vanehmpien luvalla, mun tytöllä ei lupaa juomiseen OMILTA vanhemmilta ollut