Äidit,jotka syntyneet 1980

Wendie harmaana
Minä myös vuosimallia -80 :)
Kotosalla olen ollut huhtikuun alusta kun poikani s.-99 & -00 jäivät kotiin samalla kun aloittelin äitiyslomaa. Kolmas lapsi syntyy viimeistään 15.6.06, eli muutamien päivien päästä (sektiopäivä päätetty).
Me olemme myös uusperhe, avokkini tytär s.-02 on kanssamme joka toinen vkl. Asumme toistaiseksi paritalo kolmiossa vuokralla, mutta oma asunto harkinnassa - tonttikin kun jo olisi valmiina odottamassa.
Työkseni olen tehnyt järkkärihommia, vartiointi- ja vartijahommia sekä ajanut taksia. Taksihommia jatkan lähitulevaisuudessakin.
Koulutusta löytyy vähän joka suuntaan, mutta suurimpana haaveena ensisijaisesti se, että avokkini veisi minut vihille ;)
 
Täällä myös yksi vm80 tuleva mamma,
eli odotan esikoista syntyväksi 10/06.
Ollaan mieheni kanssa menossa naimisiin ensi syksynä.
Kaksiossa asustellaan tällähetkellä mutta isompaa katsellaan
koko ajan.
 
Täälläkin äiti 80. Kaksi lasta 5 ja 2 vuotiaat. Oli hienoa huomata että monella tämänikäisellä on enemmän kuin kaksi lasta. Itse miettiny jo vuoden kolmatta mutta tuntuu että silloin on jo suur perhe. Mutta joskus sen vielä haluan! Ja työt alkaa kohtapuoleen...
 
Carlona
Hui kauhistus! Aikast paljon olette mamit saaneet aikaan melko nuoreen ikäänne nähden. Täällä äitejä joilla viisi lasta ja taloa rakennetaan. Minä en ole saanut niin paljon aikaan... mutta jotain kuitenkin. :D Mulla poika 3vk ja aviomies, ammatti on ja opiskelut kesken. Omaa taloa ei ole, kun ei tiedetä minne muutetaan asumaan. Tulevaisuudessa aion kulkea kultaista keskitietä, eli teen vähän töitä... opiskelen vähän ja olen kotiäitinä.
 

Yhteistyössä