Äidin OMA harrastus?

tuttemui harmaana
Jooga! Ihana rentoutusmuoto ja "henkinen" vahvistaja - pidemmän päälle myös fyysinen. Saat taatusti omaa aikaa!!!
Heti kun oppii jättämään muut ajatukset taka-alalle ;)
 
itu
rivitanssi oli hauskaa kun sitä kerran pääsin kokeileen!!

ja airobig on ihan hyvä kuntoilua. tai sitten ihan muuta kuin liikunTAA? työväenopistossa ainakin voi opiskella vaik mitä. kieliä..kirjoittamista, näyttelemistä, musiikki jne
 
cameron
Olen niin monta lajia kokeillut.. vesikävelyä, kuntosalia, potkunyrkkeilyä, uimista, kuntonyrkkeilyä.. tällä hetkellä lenkkeily ja uiminen ja odotan kesää, jotta pääsee pesäpalloa pelaamaan!
Kokeilemalla se oma laji löytyy!
 
Kirsi76
mä päätin alkaa käymään kerran viikossa hydrobicissä. Ainakin täällä helsingissä sitä voi harrastaa aika monessa paikassa. Vauva on 2 kk ja äitiä rassaa, kun edelleen painoa on +5kg ja se lähtöpainokin oli vähän tarpeettoman paljon. Jälkitarkastuksessa kun kysyin lääkäriltä liikunnasta, niin kävelyä ja uintia sain suositukseksi. juoksu ja hyppivät aerobicit kuulemma vielä vähän aikaa huonoja, jos lantiopohja ei ole vielä kunnolla palautunut.

Kävelyllä olen käynyt paljon siitä asti kun vauva oli 2 vk, mutta tuloksia ei tunnu tulevan...

 

Yhteistyössä