Äidille ja pojalle kavereita Helsingistä?

Olen 23 vuotias, 7kk:n ikäisen pojan äiti. Aion jäädä kotiin lapseni kanssa vielä ainakin vuodeksi, joten päivät ovat kovin yksinäisiä, kun muu lähipiiri käy töissä. Olisi mukava saada seuraa muista, samassa tilanteessa olevista ihmisistä.
Ei haittaa, vaikka asuisimme eri puolilla Helsinkiä, me osaamme käyttää julkista liikennettä :)

Olen aina ollut sosiaalinen ihminen, mutta en ole vielä tuntenut kuuluvani siihen "mammakerhoon", joita tuolla pihalla kokoontuu, joten kokeilen onneani tätä kautta. Ottakaa rohkeasti yhteyttä meku-89@hotmail.com niin mennään yhdessä puistoon, kahville.... tutustutaan, jos vaikka löydettäisiin uusia "parhaita kavereita" toisistamme :)
 
Ano
Hei jee, meikäläiselle saa kanssa laittaa meiliä vaikka mari_kukkonen@ovi.com! Mä olen 89-syntynyt 1v4kk tytön äiti, kotona myös ja avokki töissä. Päivät pääsee välistä olee vähän pitkiä, eikä nuoria äitejä meidän seudulla oikein näy. Espoossa asun, mut kulkeehan täältä julkiset tietty :)
 
Heips, ootteko jo kokeillu lapsellekaveri.fi ? Hauska sivusto, sieltä löysin samassa elämäntilanteessa olevia äitejä ihan läheltä. Sieltä saa myös sähköpostiin hälärin, kun tulee uusia perheitä paikkakunnalle, toimii =)
 

Yhteistyössä