Äh päivä pilalla ku koitin uimapukua..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jessus et voi itse inho iskeä uikkariostoksilla, käykö muille näin?
Mun pitäs kai mittojen mukaan olla suht kuosissa(174cm ja 62kg)mut peilissä näkyy löllöreidet, roikku takamus ja pömppömaha ja jotenki ihan epämuodostunu olo kun kiskoo uikkarin päälle. kovasti oon treenannu painoilla ja liikun että kroppa kiinteytys , mut näkyispä joskus tulostakin. uikkarit jäi kauppaa, yök!
Mistä te löydätte uikkareita?
 
Ah, i can feel your pain!!!
Kävin myös itse kokeilemassa ihan tavan speedo/adidas uimapukuja jota pääsis uimaan pitkästä aikaa.JOOEI,tuntui ettei mikään ollut hyvä.Bikinithän olis helppo hankkia mutta uimapuvun ostaminen on vaikeampaa kun joutuu miettimään ominaisuuksia ja sitä että pysyyko uitaessa päällä jne..
huoh,otan jokupäivä uusiksi kun on hermot kasattu uusiksi :)

Että voikin tuntea itsensä valaaksi
 
boffe
Menepä kerran uimahalliin, jos et ruukaa siellä käydä. Katsele vaivihkaa muita, niin huomaat, että et ole ainoa , jolla paikat roikkuvat. Turha inhota itseään. Ei se mitään auta. :)
 
"Niuku"
Heippa! Mä uin pitkään bikineissä kun en kertakaikkiaan voinu kiskoa uikkaria päälle ku näytti niin karseelta. Vihdoin löysin semmosen nyt markkinoille tulleen uikkarin "tankini" mikä on kahdessa osassa, ikäänku paita ja housu. Kroppa näyttää paljon paremmalle kun se katkee siitä vyötärön kohdalta. Koklaa! :)

https://www.google.ch/search?q=adidas+tankini&hl=fi&client=firefox-a&hs=HME&tbo=u&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=blUKUdXvLcixhAeNv4HgAw&ved=0CEwQsAQ&biw=1258&bih=595#imgrc=_
 
"vieras"
hei toi tankini !
olikin hyvä muistutus, semmosta olen rannalla pitänyt eiköhän sillä siis uimahalliinkin vois mennä.istuukohan noi uikkarit oikeesti kenellekään, järkkyjä! toisten roikkuvat paikat ja löllöt ei mua haittaa, mut sitä on vaan niin itsekriittinen,huoh.
 
Löytyykö jostain uimapukuja tai toppimaisia yläosia jotka tukisivat rintaakin? Mikään S/M/L ei istu kun tuota varustusta on vähän keskivertoa enemmän. Eikä saisi miljoonaa maksaa. Harvoin kyllä missään käyn, mutta jos olisi kivemmat uikkarit niin saattaisi kehdata käydäkin.
 

Yhteistyössä