Kone ostettu 6kk sitten, soitin jo liikkeeseenkin mutta AEGn oma tukinumero palvelee yllättäen vain arkisin.
No, ajattelin kysäistä jos jollakin täällä olisi ollut joskus samaa. Kone alkoi piipata kesken 95 asteen ohjelman ja herjaa että vesivahinkosuojaus on aktivoitunut.
On irrotettu pistoke pistorasiasta ja suljettu vesihana nyt ohjeiden mukaisesti.
No, ajattelin kysäistä jos jollakin täällä olisi ollut joskus samaa. Kone alkoi piipata kesken 95 asteen ohjelman ja herjaa että vesivahinkosuojaus on aktivoitunut.
On irrotettu pistoke pistorasiasta ja suljettu vesihana nyt ohjeiden mukaisesti.