Ääkköset kadoksissa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Ä-kirjaimen tilalle tulee ' ja väliviivan (-) tilalle tulee / ym... Mut siis täällä pelittää ihan normaalisti.
Mulla on joskus tehny näppis saman homman. Ilmeisesti taapero on painellu jotain nappuloita. Oon saanu takas normaaliks sammuttamalla koneen ja avaamalla uudestaan. Olis kyllä kiva tietää miten sais normaaliks sammuttamatta koko konetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Ä-kirjaimen tilalle tulee ' ja väliviivan (-) tilalle tulee / ym... Mut siis täällä pelittää ihan normaalisti.
Mulla on joskus tehny näppis saman homman. Ilmeisesti taapero on painellu jotain nappuloita. Oon saanu takas normaaliks sammuttamalla koneen ja avaamalla uudestaan. Olis kyllä kiva tietää miten sais normaaliks sammuttamatta koko konetta.
Joo, mulla on kans aiemminki käyny samalla tavalla ja koneen sammuttamalla palautu.

Mut en löydä niitä FI ja EN kohtia.. alhaalla oikeella siis jos pitäs olla, missä noita joitain pikakuvakkeita on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Jos käytät Windows XP:tä, niin alhaalla oikealla pitäisi sellaisen <-kuvan vasemmalla puolella lukea FI. Jos siinä lukeekin EN, niin klikkaa sitä vaihtaaksesi se FI:hin.
Se on ihan koneen asetuksista kiinni, näkyykö niitä vai ei. Tässä koneessa ei esimerkiksi näy, vaikka on XP. Alapalkissahan on kaikki säädettävissä, jos ylipäätään pitää sitä alapalkkina ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
No en mä kyllä löydä ohjauspaneelistakaan mitään semmosta mitä mä nyt voisin klikata. Ehkä parempi tämmöselle uunolle käynnistää kone uudelleen :ashamed:
No voi hyvänen aika... Ohjauspaneeli > aluekohtaiset- ja kieliasetukset > näppäimistöt ja kielet > Näppäimistöt
 

Yhteistyössä