Ääähääää äää ääääh yääääh!!!! Mä painan jo 66,7 kiloa!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kesällä punnitsin viimeksi ja painoin 62 kg. Nyt kokeilin ja olen tosi pettynyt. 66,7 kg!!!:eek::confused::(
Mä en kestä. Maha pullottaa kunnolla ja reidet on paksut. Äääääh äyääääh:(
Mä olen 170 cm pitkä. Pitää oikeesti jättää herkut pois ja alkaa katsomaan mitä mä syön. Harmittaa.
 
vierailija
Voi että sulla on rankkaa :( Sun ongelmien rinnalla kyllä pienenee omat huolet. Olen pussikeitoilla pudottanut nyt 10 kg ja pääsen lihavuusleikkaukseen. Mutta tosiaan tsemppiä sulle, sinä se tässä sitä todella tarvitset. Voimia!
 
vierailija
Onko tälläinen treeni hyvä? Mitä mieltä?

Maanantai: 8 minuutin Hiit-treeni ja 10 minuuttia painollista hulavannetta

Tiistai: tunnin reipas kävelylenkki, 10 min hulavannetta

Keskiviikko: tunti reipasta uintia

Torstai: 8 minuutin Hiit-treeni, 10 min hulavannetta

Perjantai: 8 minuutin Hiit-treeni, 10 min hulavannetta

Lauantai: 10 min hulavannetta

Sunnuntai: tunti reipasta kävelyä ja 10 min hulavannetta
 
vierailija
Minulla samat mitat kun aplla! Painoa kilo enemmän. Turvonnut möntti olen, rasvaa paljon kaikkialla vaikka paino ei olekaan mikään hirveän suuri.

Lihavuusleikkaukseen menijälle tsemppiä! Äläkä vähättele muita, jos tätä vauhtia kun ap lihoisi, niin ei montaa vuotta tarviis odotella että itsekin ois leikkuri jonossa.
 
vierailija
Onko tälläinen treeni hyvä? Mitä mieltä?

Maanantai: 8 minuutin Hiit-treeni ja 10 minuuttia painollista hulavannetta

Tiistai: tunnin reipas kävelylenkki, 10 min hulavannetta

Keskiviikko: tunti reipasta uintia

Torstai: 8 minuutin Hiit-treeni, 10 min hulavannetta

Perjantai: 8 minuutin Hiit-treeni, 10 min hulavannetta

Lauantai: 10 min hulavannetta

Sunnuntai: tunti reipasta kävelyä ja 10 min hulavannetta
Täysin hyödytöntä ajanhaaskausta, jos et muuta pysyvästi ruokavaliotasi.
 
vierailija
Liikunta ei ole koskaan ajanhaaskausta! Sydän, verisuonet, luut, nivelet, lihakset, aivot ja mieli kiittää (y) toki ruokavaliollakin on iso merkitys terveyteen.

Mä painan 71kg, alukesästä 66... Eli täälläkin vaaka elää omaa elämäänsä:ROFLMAO:
Herkut jätin toissapäivänä pois, jouluksi pitäisi mahtua juhlamekkoon. 20 vuotta sitten olin äitiyslomalla esikoisen kanssa ja painoin 57, sen jälkeen ei ole ollut aikaa keskittyä itseensä niin on tullu syötyä vähän mitä sattuu. Nyt ajattelin ryhdistäytyä, toivottavasti onnistuu:)
 
vierailija
Yritetään yhdessä!!! Minä söin eilen illalla kun lapset nukkui ja herkkuhimo iski hedelmäsalaatin minkä tein banaanista, päärynästä ja mandariinista. Tulin täyteen. Tiedän että on niissä sokeria mutta kun ennen söin tuossa tilanteessa 200 g suklaata ja viisi keksiä niin onhan se ihan eri asia.

Tänään söin aamulla kaurapuuroa, pieni voisilmä ja suolaa. Ja kupin maitokahvia. Otin vielä yhden mandariinin. Ennen join kaksi kuppia kahvia (maidossakin on sokeria) ja söin keksejä, kakkuja, vaaleaa leipää.
 
vierailija
Minulla samat mitat kun aplla! Painoa kilo enemmän. Turvonnut möntti olen, rasvaa paljon kaikkialla vaikka paino ei olekaan mikään hirveän suuri.

Lihavuusleikkaukseen menijälle tsemppiä! Äläkä vähättele muita, jos tätä vauhtia kun ap lihoisi, niin ei montaa vuotta tarviis odotella että itsekin ois leikkuri jonossa.
Enhän mä vähätellytkään. Mutta kun ap on ihan normaalipainoinen, eli ei ylipainoa, niin silloin tuollaiset kitinät kauheasta lihavuudesta ja omista olemattomista läskivuorista tuntuvat päinvastoin oikeasti lihavien ihmisten ongelmien vähättelyltä ja suoranaiselta pilkkaamiselta. Ja niinhän se on aina ollut ja tulee olemaankin, että "mutku lihavii on nii kiva pilkata"
 
vierailija
Enhän mä vähätellytkään. Mutta kun ap on ihan normaalipainoinen, eli ei ylipainoa, niin silloin tuollaiset kitinät kauheasta lihavuudesta ja omista olemattomista läskivuorista tuntuvat päinvastoin oikeasti lihavien ihmisten ongelmien vähättelyltä ja suoranaiselta pilkkaamiselta. Ja niinhän se on aina ollut ja tulee olemaankin, että "mutku lihavii on nii kiva pilkata"
Tuo ap:n painonnousu on ollut niin yhtäkkinen että siitä saa ihan hyvällä syyllä olla kauhistunut! Ei oo sun painosta pois tai lisää jos joku kauhistelee! Vai koetko sä myös yhtälailla pilkkaavasi nälänhädästä kärsiviä, jos joskus huokaat että oletpa nälkäinen?
 
vierailija
Jos tarkoituksena on laihduttaa, niin ”jätin herkut pois” on kommenttina vähän kuin alkoholisti sanoisi koittaessaan raitistua, että ”jätin kirkkaan viinan juomisen pois”.

No joo, ”ihan kiva” startti, mutta oikeastaan itsestäänselvyys ja sillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Painoa voi tiputtaa monella eri keinolla ja niistä mihinkään ei kuulu herkut. Herkkujen lisäksi valkoinen hiilari minimiin, proteiinia tilalle ja vihreää myös lautaselle. Pelkillä herkkujen jättämisellä ei ihmeitä tehdä.
 
vierailija
Tuo ap:n painonnousu on ollut niin yhtäkkinen että siitä saa ihan hyvällä syyllä olla kauhistunut! Ei oo sun painosta pois tai lisää jos joku kauhistelee! Vai koetko sä myös yhtälailla pilkkaavasi nälänhädästä kärsiviä, jos joskus huokaat että oletpa nälkäinen?
Kerran käy kunnon paskalla niin puolet tuosta painonnoususta häviää
 

Yhteistyössä