ADVANCE 10 HERKKYYS...VASTAISKO JOKU:)

mulla se tilanne että sain tänään siihen 10min= testiajan puitteissa hyvin haaleen viivan...mutta mietin että oliko se haamu vai viivanpaikka...olen kyllä vettä juonut reilusti ennen.menkkoihin 4-5pvää...hmm....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli81:
mulla se tilanne että sain tänään siihen 10min= testiajan puitteissa hyvin haaleen viivan...mutta mietin että oliko se haamu vai viivanpaikka...olen kyllä vettä juonut reilusti ennen.menkkoihin 4-5pvää...hmm....
ja mulla menkkoihin 2-4 päivää ja sain tänään epämääräisen haamun clearblue testillä :D
eli jotain parempaa testiä nyt vailla ja jäitä samalla heitän hattuun pariksi päiväksi.. :whistle: ;)

plussaonnea meille :hug: :heart:

 
En haluaisi olla ilon pilaaja, mutta viime kierrossa sain kyseisellä testillä myös haalean haamun, joka osoittautui vääräksi tädin tullessa. Ja muistaakseni testiaika oli 5 min.

Anteeksi tämä pessimistisyys, toivonhirmusti tärppionnea teille!!
 
ei mitään haittaa omat kokemukset ovat kivoi lukee....jo en kyllä luota siihen testiin enää, vaik täti ei ole vielä tullu. kahteen testiin tuli sellai heikko viiva vajaa 10min aikana. kyllä se pian näyttää onko vai ei ...
 

Yhteistyössä