?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi Helsingissä on Lontoon jälkeen toiseksi eniten euroopassa näitä narkkareita ?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vuokista;24652867:Juuri tätä samaa olen itse kokenut ja yrittänyt täällä kertoa... olen asunut täällä yli 20 vuotta, käyny ala- ja yläasteen ja kolmeen osaan on nimeen omaan menny porukan jakautuminen! Ja jos lapsistani tulee käyttäjiä autan kerran ja sit sulkeutuu ovet, en einakaan edesauta käyttämistä! Puhut niin asiaa!!! Ja nyt ei ole kyse pelkästään siitä että A-klinikka poistettaisiin vaan että saataisiin PÄÄTTÄJÄT KUUNTELEMAAN JA TEKEMÄÄN ASIOIDEN ETEEN MUUTOKSIA! näin ei voi jatkua! Ja kyllä yritän tehdä oman osani että piikit ja sun muut pysyisivät poissa lasten paikoista ja en käännä selkääni pois näiltä asioilta!
Turha kuvitella, että se klinikka lähtisi mihinkään sieltä. Ei sitä mihinkään Eiraan tai Töölöön haluta. Sitten nämä Eiran hienostorouvat vaan arvostelee kuinka vuosaarelaiset ovat niin ahdasmielisiä, että haluavat jonkun klinikan pois asuinalueeltaan.
hyvä paikka olisi suomenlinna. Siellähän muutkin rikolliset majailee!