Adressi: A-klinikka pois Vuosaaresta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti Vuosaaresta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin siinä kipossa oli huumetta enään. Ei se kama ilmaista ole, että sitä riittäisi puistoon jaettavaksi.

Te lakkauttamista kannattavat kukkahattutädit voisitte miettiä miltä tuntuu 20 vuoden päästä kun pikku Eerikistä onkin tullut narkomaani, eikä päihdehoitopaikkaa löydy.

Vastuu on myös huumeiden käyttäjillä, eikä kukaan vastuullinen aikuinen nakkele neuloja puistoon.
Se ei kuitenkaan oikeuta sulkemasta AKlinikka siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vuokista;24651935:
Se on ihan sama mistä ne nistit tulee vai onko ne vuosaarelaisia ja saako ne lääkkeensä luvallisesti vai luvattomasti ja ei niitä pidä laittaa mihinkään muuallekaan ihmisten ilmoille vaan niiden paapominen ja auttaminen pitää LOPETTAA! Ei enää lääkkeitä tai pameja ynnämuita tarvikkeita kun ne menevät kuitenkin vaan siihen, että he saavat kuuppansa sekaisin. Ja se ei ole hyväksi yhteiskunnalle. Kerran pitää jokaista auttaa ja jos ei apu mene kerrasta perille niin sit loppuu avun antaminen!

Ja mitä sitten tapahtuisi kun avun antaminen lopetettaisiin? Eikö huumeidenkäytön ikävät lieveilmiöt vain kasvaisi räjähdysmäisesti? Silloinhan likaisia neuloja lojuisi vielä enemmän ties missä ja mitä todennäköisemmin niissä olisi myös enemmän/useammin tauteja! Rikollisuus lähtisi todennäköisesti aika rajuun kasvuun jne..En jotenkin näe nyt suunnitelmasi nerokkuutta...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko kukaan käynyt siellä klinikalla juttelemassa asiasta :) Tässä kun on luettu jo tappotuomiokin asukkaille, ajattelin laittaa tän ketjun sähköpostissa sinne :)

jos vaivauduit lukemaan alusta asti,nii huomasit että tapaus on sattunu lauantaina 17.9.2011 pahoin pelkään ettei klinikka ole auki että sinne pääsisi juttelemaan.. äly hoi

[QUOTE="Äiti myös";24651937]ja sitten kun joku aamu heräät tässä oikeassa elämässä,niin varmasti ymmärrät että ne kusettaa niissä seuloissa,ja saa kamat mukaansa, ne ei myöskään niele niitä jotka tykkää sohii hihaan,ne on hyvässä piilossa huulen alla...[/QUOTE]

Niissä seuloissa on aika äärimmäisen hankala kusettaa. Ne tutkitaan todella tarkasti ja manipulointi huomataan kyllä. Tunnen myös kyseessä olevan klinikan käytännöt hyvin. Ja kyllä siellä myös katsotaan sinne huulen alle ja koko suu katsotaan läpi. Joskus joku saattaa toki saada jonkun pillerin mukaansa mutta sekin on melko harvinaista ja kovan työn takana.

siis en tietenkään toivo että nistit ketään tai mitään ryöstäisivät , mutta ne vaan pitäisi saada pois edelleen puistoista, kouluista, metroasemilta ja kauppakeskuksista ettei lasten tarvitsisi niitä pelkää tai niiden värkit pitää saada pois näkyvistä! Monella nyt meinaa unohtua se että mitään muuta ei haluta kuin lapsille turvallisemmat oltavat!!!! Ja kun puhutte ettei se a-klinikka ole se korvaushoitopaikka niin se on samassa talossa eli se mistä nistit hakevat lääkkensä se pitää saada muualle vaikka keskelle metsää ja niillähän voisi olla kivaa siellä keskenään pitämässä metsä bileitään ilman että me muut kärsimme.

[QUOTE="Äiti myös";24651942]niin toimivatkin

Kahvikuja 3 B, 4. krs, 00980 Helsinki, kartta
PL 7421, 00099 Helsingin kaupunki
Faksi 09 3106 2445
11.-31.7.2011 suljettu
Neuvonta 09 3106 1235, klo 8.15-16
Ajanvaraus 09 3106 2444, klo 12-13
Palvelualue koko Helsinki
Ryhmätoiminnot
Korvaushoidonpoliklinikka[/QUOTE]

Eivät toimi. Näissä tiedoissa ei ole korvaushoitoklinikan numeroa. Ne ovat siiis edelleen naapureina samassa kerroksessa mutta eivät ole sama paikka. EI YHTEISIÄ TILOJA EIKÄ TOIMINTAA.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vuokista;24652070:
siis en tietenkään toivo että nistit ketään tai mitään ryöstäisivät , mutta ne vaan pitäisi saada pois edelleen puistoista, kouluista, metroasemilta ja kauppakeskuksista ettei lasten tarvitsisi niitä pelkää tai niiden värkit pitää saada pois näkyvistä! Monella nyt meinaa unohtua se että mitään muuta ei haluta kuin lapsille turvallisemmat oltavat!!!! Ja kun puhutte ettei se a-klinikka ole se korvaushoitopaikka niin se on samassa talossa eli se mistä nistit hakevat lääkkensä se pitää saada muualle vaikka keskelle metsää ja niillähän voisi olla kivaa siellä keskenään pitämässä metsä bileitään ilman että me muut kärsimme.

Tuskin kellään on mitään sitä vastaan että huumeongelma poistuisi/rauhoittuisi mutta A-klinikan lopettaminen ei mitään ratkaise. Voisit miettiä hieman pidemmälle jos haluat vaikuttaa asiaan.

[QUOTE="Äiti myös";24652053]jos vaivauduit lukemaan alusta asti,nii huomasit että tapaus on sattunu lauantaina 17.9.2011 pahoin pelkään ettei klinikka ole auki että sinne pääsisi juttelemaan.. äly hoi[/QUOTE]
No sitten menette sinne maanantaina heti:)

[QUOTE="sipu";24652087]Eivät toimi. Näissä tiedoissa ei ole korvaushoitoklinikan numeroa. Ne ovat siiis edelleen naapureina samassa kerroksessa mutta eivät ole sama paikka. EI YHTEISIÄ TILOJA EIKÄ TOIMINTAA.[/QUOTE]

Korvaushoitopoliklinikka nyt kuitenkin on osa A-klinikkaa.

[QUOTE="sipu";24652046]Ja mitä sitten tapahtuisi kun avun antaminen lopetettaisiin? Eikö huumeidenkäytön ikävät lieveilmiöt vain kasvaisi räjähdysmäisesti? Silloinhan likaisia neuloja lojuisi vielä enemmän ties missä ja mitä todennäköisemmin niissä olisi myös enemmän/useammin tauteja! Rikollisuus lähtisi todennäköisesti aika rajuun kasvuun jne..En jotenkin näe nyt suunnitelmasi nerokkuutta...[/QUOTE]

ei se varmaan enää auttais, mutta vielä 30 vuotta sitten kun valtio ei maksanut tätä kamanvetoa,niin nistit pysy nurkissaan.. yhteiskunta aiheutti tän tilanteen! vähän sama jos pedofiileille alettais antaa valtion puolesta kuolemaisillaan olevia syöpälapsia lohdutukseks ku niin tekee mieli, ni 30 vuoden päästä se ois ihan okei,et ne välil hyväkskäyttää,kunhan tekee sen valvotusti?! hainruokaa joka nististä!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vuokista;24652070:
Ja kun puhutte ettei se a-klinikka ole se korvaushoitopaikka niin se on samassa talossa eli se mistä nistit hakevat lääkkensä se pitää saada muualle vaikka keskelle metsää ja niillähän voisi olla kivaa siellä keskenään pitämässä metsä bileitään ilman että me muut kärsimme.

Mitäpä jos se kiva mamma "äippä vuokista" vaan itse muuttaisi keskelle metsää ja kasvattaisi lapsensa vaikka tynnyrissä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vuokista;24651969:
Kun nistit rupeavat tekemään rikoksia ne saadaan linnaan eli pois puistoista ja koulujen pihoilta narkkaamasta! Tai jos itse voisin päättää antaisin kaikkille normi kansalaisille nistien metsästysluvan, jokaiselle nistille yksi kunnon annos ja HEIDO!

Kyllä ne sieltä linnasta vapautuu. Ja siellähän ne muuten maksaa yhteiskunnallekkin satoja tuhansia, SUN VERONMAKSAJAN pussista..Eikö haittaa?

[QUOTE="sipu";24652087]Eivät toimi. Näissä tiedoissa ei ole korvaushoitoklinikan numeroa. Ne ovat siiis edelleen naapureina samassa kerroksessa mutta eivät ole sama paikka. EI YHTEISIÄ TILOJA EIKÄ TOIMINTAA.[/QUOTE]

Sellainen pikku pointti, että onhan terveyskeskuksellakin monta eri numeroa eli ei se puhelinnumero asiaa kerro!

Kun nistien paapominen lopetetaan ne kuolee omiin sairauksiina huomattavasti nopeammin ja ehkä jos rikollisuus todella kasvais jne... sillä saataisiin näille päättäjille pikkasen ajateltavaa ja miten tämä asia saataisiin toimimaan eikä se että eduskunta saa kalliita torkkupeittoja sinne tai se että suomellakin olisi niille kreikan laina rahoille tekemistä! Ja kyllä jos lapsestani tulisi narkkari antaisn sen yhden mahdollisuuden minkä sallin kaikille ja sen jälkeen oveni sulkeutuvat. Vaikka kuinka pahalta tuntuisikin minä en ainakaan edesauta nistiä käyttämään kamaa ja kannusta siihen!

• Tykkää
Reactions: Kotilohikäärme

ei varmaan niin ole omaa numeroa kun ovat yksi ja sama paikka.. LOL

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vuokista;24652123:
Kun nistien paapominen lopetetaan ne kuolee omiin sairauksiina huomattavasti nopeammin ja ehkä jos rikollisuus todella kasvais jne... sillä saataisiin näille päättäjille pikkasen ajateltavaa ja miten tämä asia saataisiin toimimaan eikä se että eduskunta saa kalliita torkkupeittoja sinne tai se että suomellakin olisi niille kreikan laina rahoille tekemistä! Ja kyllä jos lapsestani tulisi narkkari antaisn sen yhden mahdollisuuden minkä sallin kaikille ja sen jälkeen oveni sulkeutuvat. Vaikka kuinka pahalta tuntuisikin minä en ainakaan edesauta nistiä käyttämään kamaa ja kannusta siihen!

Juu sulla ei ilmiselvästi ole oikeasti mitään hajua mistä lässytät. Miksi aina ne pitävät eniten mölyä jotka vähiten tietävät...

Nistien siellä tynnyrissä kuuluu kasvaa eikä puhtaiden lapsien ja kyllä näin veronmaksajana miulummin maksan nistien vedot linnassa kuin täällä puistoissa missä lapset leikkivät!

[QUOTE="sipu";24652140]Kuten jo sanoin on seuloissa huijaaminen todella vaikeaa, LÄHES mahdotonta. Klinikoiden seulat kun lähetetään aina eteenpäin tutkittaviksi...[/QUOTE]

sinne kiikutetaan kaverin kusen,mikä siinä on vaikeaa? mun ihan oma serkkunikin hiviä kantavana käy siinä,ja ne kyllä todellakin kusetta niissä.. welcome to the real world

Ja vielä tiedoks lässytän asiasta koska siitä on liiankin paljon omakohtaista kokemusta joten te jotka kannatatte nistien puolta puhukaa siellä missä nisteistä välitetään, minä olen niin kyllästynyt niiden valehteluun huijaamiseen ja kaiken maailman tyhjänpäiväsiin juttuihin ja edelleen ne vaan vanhingoittavat nimen omaan pieniä viattomia lapsia omilla teoillaan ja tekö haluatte että nistit saa vallata puistot ja koulut ja lapset pysyköön himassa???? sepä onkin aivan oikein???!!!!

Luulen että "Äippä vuokista" on joko;
1.) trolli
2.) empatiakyvytön, kehittymätön pyrkyri ja "oikea persoona" (jota en tahtoisi myöntää tuntevani vaikka olisi siskoni)
3.) hän "ei ole"

Mä edelleen painotan sitä, että sä olet äitinä avainasemassa millaisen elinympäristön tarjoat lapselle. Mä olen kasvanut vuosaaressa ja siellä kasvanut luulemaan monia asioita normaaleiksi ja myöhemmin aikuisiällä vasta hoksannut kuinka kieroonkasvaneita kersoja siellä oli. Sä et pysty vuosaarta ongelmista puhdistamaan.. niitä on ollut siellä iät ja ajat. Mutta pois sä voit lähteä, jos sulla on yhtään järkeä.

Tuskin kellään on mitään sitä vastaan että huumeongelma poistuisi/rauhoittuisi mutta A-klinikan lopettaminen ei mitään ratkaise. Voisit miettiä hieman pidemmälle jos haluat vaikuttaa asiaan.

Siis kysehän onkin siitä että jostain on alotettava että saadaan päättäjät kuuntelemaan en tarkoita että a-klinikka pitäisi lopettaa vaan saataisiin narkkarit kuriin ja pois julisilta paikoilta! Ja tarkoituksena ei ole vaan puhua täällä vaan olen ruvennut yrittämään enemmän mitä voin vaan tehdä jos saan edes pikkasen muutosta asioihin että lapsilla olisi paremmat oltavat olen jo siitä tyytyväinen

Yhteistyössä