Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko sulla minkäikäinen tämä lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 17:23 äippä77 kirjoitti:Hei! Onko siellä äitejä, joiden lapsilla todettu adhd? Olisi kiva jutella kanssanne?
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 20:51 mietityttää kirjoitti:\onko sulla minkäikäinen tämä lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 17:23 äippä77 kirjoitti:Hei! Onko siellä äitejä, joiden lapsilla todettu adhd? Olisi kiva jutella kanssanne?
Minulla 2vuotisas ja hoidossa tädot puhuvat että kun poika on niin mahdoton kun ei keskity kunnolla ja on kova menemään.
Terveydenhoitaja sitten sanoi että se on normaalia tuon ikäiseltä ja ei ole huolissaan.
Kuitenkin olen sitten itse alkanut miettimään että mitä jos...
Mitä oireita teidän lapsella oli ennen kuin tämä adhd todettiin?
Käytättekö E-epaa tai muita kalaöljyvalmisteita?Myös ruokavaliolla voi hillitä oireita: NATRIUMGLUTMAATTI,SOKERI JA VALKOIET VILJAT JA KAIKKI EINEKSET POIS!Kannattaa kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 09:06 äippä77 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 20:51 mietityttää kirjoitti:\onko sulla minkäikäinen tämä lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 17:23 äippä77 kirjoitti:Hei! Onko siellä äitejä, joiden lapsilla todettu adhd? Olisi kiva jutella kanssanne?
Minulla 2vuotisas ja hoidossa tädot puhuvat että kun poika on niin mahdoton kun ei keskity kunnolla ja on kova menemään.
Terveydenhoitaja sitten sanoi että se on normaalia tuon ikäiseltä ja ei ole huolissaan.
Kuitenkin olen sitten itse alkanut miettimään että mitä jos...
Mitä oireita teidän lapsella oli ennen kuin tämä adhd todettiin?
Hei! Poikani on nyt 11 vuotias. Kyllähän sen ymmärtää että 2 vuotiaat ovat vilkkaita ja kovia menemään, mutta tietenki kannattaa ottaa selvää ja kysellä: Poikani oli1,5 vuotias, kun hän kiipesi patterin lämpöputkia pitkin ylös ja kiipeili kirjahyllyillä, ja silloin jo ajattelin, että onko tuo normaalia. Mutta vasta kun hän meni tarhaan niin siellä hoitajat sanoivat, että pojalla pitää olla omahoitaja, koska on niin vilkas. Esikoulussa sitten koulupsykologi teki testin kaikille eskarilaisille ja hän sanoi että poikani ei jaksa keskittyä kunnolla testeihin ja hänet laitettiin sitten tutkimuksiin ja todettiin adhd. Itse olen todella helpottunut, että saatiin diagnoosi. Eli adhd:n tunnetuimmat oireet ovat ylivilkkaus ja keskittymisen puute. Poikani ei tosiaan jaksanut keskittyä mihinkän asiaan 5 minuuttia kauempaa. Sinun kannattaa tarkkailla lastasi ja varsinkin hänen leikkimistä, että jaksaako keskittyä. Toivon, että kyseessä kuitenki olisi vain 2-vuoden uhmaikä. Voimia!!!