No mä selvisin ADHD:n kanssa 3-kymppiseksi, ennen kun kukaan tajus, mistä jatkuva säätö johtuu.
POika on 9v ja opettaja ei näe hänessä ADHD-piirteitä. Mä uskon, että mäkään en ilman omaa diagnoosia näkis niitä, mutta koska näen pojassa niin täysin itseni, halusin sille tertit. Psykologinm ja erityisopettajan mukaan selvät piirteet on.
Pelkän oireyhtymän nimen perusteella on paha sanoa mitään, kun esim. se vaikuttaa paljon onko enemmän hyperi vai inattentiivinen.
Koulu menis muuten pojalla hyvin, mutta kun se ei saa tehtyä mitään, mihin ei ole motivaatiota ja koulussa nyt harvoin jaksetaan motivoida, eli kertoa miksi jotain pitäis tehdä. Oppimisvaikeujksia ei ole; joulunäytelmän vuorosanat poika oppi ekoissa harjoituksissa ja opettajaa turhauttaa, kun kertotaulua se ei opi lainkaan...ei ole keksiny yhtään syytä opetella se (kuten en minäkään aikoinani...) :saint: