Tyttäreni 5v. päiväkodista on tullut palautetta lapsemme puheen, muistin kehityksestä sekä myös käytöshäiriöistä (leikki vaihtuu nopeasti, tytär leväyttä tavarat pitkin leikkihuonetta, ei ymmärrä raivata niitä...isossa porukassa tuulispää jota vaikea rauhoittaa..) Meillä on tapaaminen päiväkodin johtajan ja erityislastentarhanopettajan kanssa tässä ihan kohta. Tietääkö kukaan millainen tapaaminen on? Lapsemme on ovat nyt ensimmäistä kertaa päiväkodissa tänä syksynä (myös pikkuveli 3½v.), sitä ennen he olivat perhepäivähoitajalla -itse halusimme siirtoa, koska oli tunne, että tyttösemme varsinkin turhautuu hoidossa ja kaipaa muita lapsia ympärilleen. Meillä oli ihan miellyttävä perhepäivähoitaja, valintamme ei johtunut hänestä. Hailakka sisäinen aavistus siitä, ettei kaikki ole ihan niinkuin pitää oli jo tuolloin -mutta neuvolassa sanottiin tytön olevan terve, liikunnallisesti lahjakaskin. Mutta nyt siis näin...odotamme syyllistä päätämme vadille...tuntuu pahalta kun mielesä liikkuu vain että olen itse aiheuttanut tämän tytölleni...vaikka oma äitini kielsi syyllistymästä. Toisaalta helpottaa kun nyt tiedän, että muillakin on hankalaa ohjata tyttöä -ja että nyt saisimme apua. Että tilannetta voitaisiin korjata, ehkä. Lääkärin diagnoosia asiasta ei siis vielä ole, jännittää saammeko lähetteen isoon sairaalaan asian tutkimiseksi. Neurologillako lapset käyvät? Oletteko antaneet lapsellenne kalaöljytabletteja tai niitä aapiskukkotabletteje, kuulin äidiltäni, että ne auttavat keskittymään -hän lukee kaikki terveysuutiset. Mutta jos jollakin on vinkkejä lisää, otan kiitollisuudella vastaan! :heart: