Adele ylipainoinen??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kerttuli";25708682]Tuo sama Largerfieldhän oli myös sitä mieltä, että mm. Penelope Cruz ja j.Lo ovat lihavia.
Joten jätä omaan arvoonsa. Ihan normaalipainoinen Adele on.[/QUOTE]

Onneksi ei-heteromies saa määrittää sen, mikä on naiskauneutta tai haluttavaa...

Toi on kylla lihavin kuva mita olen Adelesta ikina nahnyt (siis tossa edellisella sivulla, en nyt jaksa laittaa sita uudestaan, kaikki varmaan tietaa mita tarkotan), 10 kiloa varmasti enemman kuin nykyaan. Musta han on sellainen tukevarakenteinen, hieman pulska, mutta sopii hanelle.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mies";25708872]Jos nyt Adelen BMI laskettaisiin, niin väittäisin sen huitelevan jossain 27-28 välillä eli selkeästi edelleen ylipainoinen. Aiemmin lihava, mahdollisesti jopa sairaaloisen lihava.[/QUOTE]

Mä taas olettaisin sen olevan jossain 26 tienoilla. Eli lievästi ylipainoinen ja mä en henkilökohtaisesti pidä lievästi ylipainoista ihmistä vielä lihavana. Aiemmin Adele tosiaan on ollut merkittävän ylipainon (näitä jo pidän lihavina sanan varsinaisessa merkityksessä) tai jopa sairaalloisen lihavuuden lukemissa, mutta nykytilanne ei onneksi ole sellainen (hänen terveyttään ajatellen). Minusta hän on jo hyvin lähellä normaalia.

Mutta mitäpä näistä.

[QUOTE="Kerttuli";25708924]Nyt tänne puskee taas ne "miehet" joukolla paikalle! Kuinka sattuukaan..[/QUOTE]

Ottaako itsetunnon päälle?! ;)

BMI:llä minäkin olen ylipainoinen, mutta kun kehon rasvaprosentti on 12, niin ei haittaa. Tavoitteena olisi vielä tämän kevään aikana saada alle 10% niin voisi olla aika tiukasti biitsikunnossa.

[QUOTE="Mies";25708963]Ottaako itsetunnon päälle?! ;)

BMI:llä minäkin olen ylipainoinen, mutta kun kehon rasvaprosentti on 12, niin ei haittaa. Tavoitteena olisi vielä tämän kevään aikana saada alle 10% niin voisi olla aika tiukasti biitsikunnossa.[/QUOTE]

Yök, älä tule ainakaan meidän biitsille. Tuommoset "miehet" on niin luotaantyöntäviä ku olla voi.

Adelen bmi:tä en tiedä, mut ihan normaalilta/hiukan pyöreeltä uusissa kuvissa näyttää.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä";25708983]Hänen BMI on 35. Joten eiköhän tämän keskustelun voi lopettaa tähän. Jos se ei lihavan lukena, ei sitten mikään.[/QUOTE]

ei varmasti ole ENÄÄ 35, ei mitenkään voi olla.

No mua sanotaan normaalipainoiseksi/keskikokoiseksi jne.. Joskus ERÄÄLLÄ;) keskustelupalstalla oli vartalokuvaketju ja mä sain kovasti kiinteytysvinkkejä ja miten on liikaa massaa pepussa ja reisissä jne..
Mun mitat on kuitenkin sitä luokkaa, että bmi keikkuu siinä 18-19välillä..

Mitä vitun väliä jonkun bmi:llä? Minun bmi on 37 ja väitän että Adele on reilusti minua paksumpi. mutta minä olenkin 180 pitkä joten repikää siitä,ihan sama.

Onhan se tällä keskustelupalstalla ennenkin huomattu: normaalipainoinen/sopusuhtainen on vain, jos bmi on alle 21.
BMI:llä 21-23 olet lievästi ylipainoinen ja 24-25 vaikeasti lihava ja 25--> haudan lepoon kuuluva sotanorsu..

Ainakin jos kaksplussaan on uskominen..

Yhteistyössä