Varmaan on jo useita keskusteluja aiheesta, mutta kysynpä silti.
Tilasin just netistä kuuden päivän startti paketin. Huomenna tai ylihuomenna pitäis saapua. Muita aloittelijoita tai onnistujia?
Huonot kokemukset voi jättää kertomatta, niitä on netti pullollaan Ja tiedän, että ne maistuu aivan kamalalle.
Ei ne miltään pahalta maistu Olen joskus ostanut pusseja, en laihdutus tarkoituksella, vaan välillä korvannut niillä aterioita.
Herkkusienikeitto on minusta tosi hyvää, samoin tex mex-keitto.
Kana-, kala- juusto- ja tomaattikeitto ovat myös hyviä. Pinaattikeittoa ja parsakeittoa en ole maistanut. Thai-kookosmaito-kanakeitto maistui minusta ihan astianpesuaineelta :x
Makeista jauheista olen maistanut suklaa-vadelma- ja mansikkasmoothieta. Ovat molemmatihan hyviä, mutta niinkuin maustettua vettä joisi. Tykkään enemmän 3 in 1- jauheista, koska niistä saa paksua vanukasta. Paras minusta on karpalonmakuinen. Kiisselijauheita en ole maistanut ja puuroista olen maistanut omena-kanelipuuroa ja se on todella hyvää
OK OK Tilasin tosiaan sen kuuden päivän paketin, jossa on valikoimaa jonkun verran. Täytyypä maistella ensin ne ja tilata sitten yksittäin lisää niitä, jotka menee parhaiten alas