ac/dc keikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Joko joku (erittäin onnellinen) on saanut lipun ac/dc:n keikalle?
Minä en pääse edes Lippupalvelun sivuille... olen jonossa. Ja luultavasti sitten kun jonottaminen loppuu, on keikka jo loppuunmyyty.

En ikinä jätä lippuja netin tai puhelimen varaan, jos on yhtään tärkeämpi keikka. Menen Citymarketin lippupalveluun ajoissa jonottamaan, ja aina oon liput saanu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ikinä jätä lippuja netin tai puhelimen varaan, jos on yhtään tärkeämpi keikka. Menen Citymarketin lippupalveluun ajoissa jonottamaan, ja aina oon liput saanu.

Jokaisella paikkakunnalla ei ole Citymarkettia... :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No minä nyt lähtisin vaikka naapuripaikkakunnalle sitä varten jos on niin tärkeää saada liput.

No minä nyt lähtisin vaikka naapuripaikkakunnalle sitä varten jos on niin tärkeää saada liput.

Täällä lähin Citymarket 80km päässä eikä kaikki voi noin vain olla pois töistä tai koulusta ja lähteä jotakin lippuja jonottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
6 lippua saatiin ja kaverit kanssa oli saanu saman verran..
Jee kenttälippuja , huippua päästään isolla jengillä!!!
Kerrankin näin :D

Kyllä kenttäpaikat on parempia kuin istumapaikat. Kaveri ja miehensä haluavat yleensä istumapaikat, mutta Bon Jovin keikalle sain houkuteltua heidän kenttäpaikalle. Kyllä siinä 20m päässä lavasta on erilaista fiilistä kuin jossain kaukana istumapaikalla.... :whistle: :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
6 lippua saatiin ja kaverit kanssa oli saanu saman verran..
Jee kenttälippuja , huippua päästään isolla jengillä!!!
Kerrankin näin :D

Kyllä kenttäpaikat on parempia kuin istumapaikat. Kaveri ja miehensä haluavat yleensä istumapaikat, mutta Bon Jovin keikalle sain houkuteltua heidän kenttäpaikalle. Kyllä siinä 20m päässä lavasta on erilaista fiilistä kuin jossain kaukana istumapaikalla.... :whistle: :D B)

Ehdottomasti :wave:
Mä en voi paikoilla rauhassa olla hyvän bändin keikalla :D

Yhteistyössä