Kärttääkö teidän 11-12 -vuotiaat fanaattisesti jotain haluamaansa asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Alan olla jo huolestunut tuosta meidän lähes 12v. pojasta jonka päähänpinttymä on tällä hetkellä pääsy AC/DC:n konserttiin, joka on siis Suomessa. Olen jo tuhat kertaa sanonut, että ei pääse. Meistä vanhemmista kumpikaan ei voisi olla vähemmän kiinnostunut ko. bändistä. nytkin selaili huutonetistä lippuja ja sitten pettyi ja suuttui, kun sanoin, että ei kannata aikaansa tuhlata noiden pläräämiseen, sillä sinne ei mennä, piste. Ei siis mene puhe perille ollenkaan! Onko tämä edes normaalia enää? Kuuntelee paljon siis ko. bändiä, mutta silti en tuon ikäistä laskisi tuollaiseen konserttiin.

Olisiko teille esim matkan, aikataulun tai rahan puolesta mahdollista mennä vaikka toisen sinne konserttiin lapsen kanssa? Ei sillä, että kenenkään olisi pakko päästä minnekään konserttiin, mutta jos syy on se, ettei se teitä voisi vähempää kiinnostaa ja jos asia lapselle esitetään juuri noin, niin ymmärrän kyllä lastakin, että harmittaa.

Meillä ei ole ollut kovin suuria inttämisiä vielä ainakaan, voi olla, että lapsi saa "liikaakin" mitä tahtoo, ei välttämättä hyvä sekään. Kyllä minä olen mennyt viemään lapsia moneenkin paikkaan, joka ei itseäni kiinnosta, mutta lapselle ollut tärkeää. En noista konserteista niinkään tiedä, kun ei niihin ole meillä ollut hinkua lapsilla.

No kyllähän se elämä tuntuu loppuvan jollei konserttiin pääse. Eikö poika saisi ketään aikuista mukaan keikalle? Musiikkiharrastusta kannattaa aina tukea, etenkin kun ei kuuntele mitään suomiräppiä:D Toki eihän kaikkea voi saada, mutta mullekin ton ikäisenä oli kova pala, kun en päässyt Mustikkamaan juhannukseen lempibändiä kuuntelemaan. Kas kummaa!

no itse tuossa iässä tahdoin koiraa enkä saanut.... Vertaisin asiaa samaan, mutta se, että poika ei sinne pääse, tuntuu olevan hänelle maailmanloppu. Ei kai niitä lippuja sinne enää taida edes saada?

Meillä tuo 8v jankkaa myös. Nyt se on kohta vuoden jankannut GTA-peliä, jota ei todellakaan tule saamaan (oliko se k16 vai jopa k18?) Ja koskaan ei anneta periksi jos jotain on kielletty, silti se jaksaa jankuttaa aina vaan!

Meillä on vähän vanhempi jankuttaja, 15-vee, mutta noilla nurkilla se jankkaus alkoi tosissaan. Konserteissa on juostu. Asia on ratkennut niin, että tytön kaverin äiti on mennyt kahden tytön mukaan mm. Metallican keikalle. Halusi siis itsekin nähdä pänrin :D Mutta hankalia tilanteita ovat. ACDC:n keikalle pääsyä täälläkin on vinguttu... :laugh: Mä jo luulin (ja ehdin toivoa )että lippuja ei enää saa ( ? ). Mutta tottahan niitä jostain löytyy...=)

Yhteistyössä