Abortti = TABU!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HYS HYSS!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajille :) Se on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.

Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.

Kirjoita ihmeessä, mutta asiallisesti ilman asioiden paisuttelua ja vääristämistä.

Voisitko antaa esimerkin, mikä on objektiivisesti katsottuna paisuttelua ja vääristelyä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajille :) Se on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.

Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.

Kirjoita ihmeessä, mutta asiallisesti ilman asioiden paisuttelua ja vääristämistä.

Voisitko antaa esimerkin, mikä on objektiivisesti katsottuna paisuttelua ja vääristelyä?

Hieman paisuttelun makua on, kun sanoo että nainen tappaa vauvan, kun tekee raskaudenkeskeytyksen viikoilla 6+.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajille :) Se on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.

Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.

Kirjoita ihmeessä, mutta asiallisesti ilman asioiden paisuttelua ja vääristämistä.

Voisitko antaa esimerkin, mikä on objektiivisesti katsottuna paisuttelua ja vääristelyä?

Hieman paisuttelun makua on, kun sanoo että nainen tappaa vauvan, kun tekee raskaudenkeskeytyksen viikoilla 6+.

hmm....en ehkä itse noin kirjoittaisi, mutta jos henkilö noin uskoo, niin eikö sitä saa kirjoittaa? Siis tokikaan ei suorana kommenttina jollekin ko. viikoilla abortin tehneelle, mutta yleisessä aborttikeskustelussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Tabu se tuntuu olevan vaan sitä fanaattisesti vastustajille :) Se on Suomen lain sallima asia ja vaikka te kuinka päätänne seinään hakkaisitte ja toitottasitte omaa näkemystänne, se ei asiaa miksikään muuta.

Itse en ainakaan ole aborttia keneltäkään kieltämässä, kyseessähän on henkiläkohtainen ratkaisu. Kuitenkin varaan keskustelupalstalla oikeuden kirjoittaa abortista, mitä mieltä minä siitä olen.

Kirjoita ihmeessä, mutta asiallisesti ilman asioiden paisuttelua ja vääristämistä.

Voisitko antaa esimerkin, mikä on objektiivisesti katsottuna paisuttelua ja vääristelyä?

Hieman paisuttelun makua on, kun sanoo että nainen tappaa vauvan, kun tekee raskaudenkeskeytyksen viikoilla 6+.

hmm....en ehkä itse noin kirjoittaisi, mutta jos henkilö noin uskoo, niin eikö sitä saa kirjoittaa? Siis tokikaan ei suorana kommenttina jollekin ko. viikoilla abortin tehneelle, mutta yleisessä aborttikeskustelussa.

Voi niistä asioista puhua oikeillakin nimillä, tuo esimerkki ei sitä tee. Totuuttahan voi vaikka maailmana tappiin asti vääntää valheeksi, mutta mitä se hyödyttää. Ja usein siinä väännön tiimellyksessä, se jossain vaiheessa lipsahtaa täysin överiksi.
 

Yhteistyössä