V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24136246:Mun mielestäni yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta arvostella mitenkään päin aborttia. <- Mielipide.
Suomessa on mielipiteenvapaus ja se koskee kaikkia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24136246:Mun mielestäni yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta arvostella mitenkään päin aborttia. <- Mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24136420:Se on sun mielipide.Pitäis jaksaa muistaa pysyä näistä ketjuista poissa, koska aiheesta ei ikinäkoskaanmilloinkaan saa aikaiseksi asiallista keskustelua.
Abortti on luonnonvalinnan vastaista, joten sitä ei pitäisi sallia missään tapauksessa
Kyllä miehilläkin on oikeus keskustella abortista ja sen moraalista. Ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa muttei rajatonta oikeutta. Minun mielestäni isän oikeus aborttiin olisi siinä, että hän voisi abortin ollessa mahdollinen sanoutua irti isyysvelvoitteistaan, itse aborttia hän ei voisi vaatia. Eikä estää aborttia sen puoleen, ennen kuin on teknisesti mahdollista kasvattaa lapsi äidin ulkopuolella.
Sitten kun se on mahdollista, koettaa mielenkiintoiset ajat.
Huomaa kyllä näissä keskusteluissa aina sen, että ketkä eivät koskaan ole joutuneet elämässä hyvin vaikeaan tilanteeseen. Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia minä jotkut ne näkee.
Mulle lapsen antaminen adoptioon ei ollut edes vaihtoehto. Mun ei olisi ollut pienintäkään järkeä tuhota omaa kehoani kantamalla lasta kehossani antaakseni lapsen pois. Mulle olisi jäänyt ikuiset vammat kroppaan muistuttamaan siitä kaikesta. Että ei se adoptiokaan ole aina ihan helppo vaihtoehto.
Munkin mielestä on. On väärin, että naiset omivat tämän oikeuden päättää lapsen kohtalosta. On tietenkin eri asia, jos raskaus alkaa abortin tms seurauksena tai aiheuttaa vakavaa terveydellistä vaaraa naiselle. Myös miehellä on mielestäni oikeuksia syntymättömään lapseensa. Mutta juurikin tästä syystä, ettei näitä ongelmia tulisi, seksin harrastamista pitäisi ihan oikeasti vähän miettiä ennen kuin siihen ryhtyy.
Eli onko syntymä alku ihmisyydelle? Onko mielestäsi vielä ok tehdä abortti vaikka viikoilla 26, sillä sikiö on tuolloin vielä syntymätön?Mä en ole ikinä käsittänyt, että jonkun syntymättömän ja kehittymättömän möykyn poistaminen voisi olla murha!
Abortti on luonnonvalinnan vastaista, joten sitä ei pitäisi sallia missään tapauksessa