pp
Kyllä tekisin abortin. Nykypäivän maailman on raaka ja tehokkuuteen tähtäävä. kaikesta säästetään ja kuka tietää onko niitä tuettuja asumisvaihtoehtoja ja vammaisten työpajoja enää tulevaisuudessa. Ja miksi ottaa niin suuri riski, että synnyttää tietoisesti (ehkä) vakavastikin sairas lapsi tähän yhteiskuntaan, jossa säästetään kaikesta hoivasta, lääkinnällisestä yms palveluista?? Mun mielestä se on tyhmää ja itsekästä ja varsinkin jos on jo iso katras kotona niin voisi edes sen verran helpottaa perheensä ja lastensa elämää, että ei hanki vammaisia lapsia jos on vaihtoehtoja. JOs on vaikeuksia tulla raskaaksi ja haluaa sen yhdenkin lapsen ja on valmis siihen loppuiän tuomaan hoivaamiseen niin vanhemmat voivat ottaa down-lapsen hoivattavakseen. Mun mielestä se on vaan julmaa perheen muita lapsia kohtaan jos yksi vaatii kaiken huomion. Siis jos tämä vammainen lapsi otettu tietoisesti vastaan. Mun mielestä ELÄMÄ TUO ONGELMIA JOKA TAPAUKSESSA eli ei se ole materialistista, itsekästä, kiittämätöntä tehdä abortti jos tietää lapsen olevan vammainen.