Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä tarkoita että sinä olisit se. Mutta joku siihen takuulla kirjoitti harmaana useamalla nikillä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.![]()
Voi sua pientä, kun sä yrität olla kovin vittumainen, ilkeä ja loukkaava muttet osaa. :hug:
Rouvarajatapaus, minä se en ole mutta pistä toki linkkiä ketjuun
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.![]()
Voi sua pientä, kun sä yrität olla kovin vittumainen, ilkeä ja loukkaava muttet osaa. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulla on villi veikkaus sen henkilöllisyydestä
Ei taida oikein digata, kun en "kuule kun kännykkä soi" kun se soittaa, ja "unohdan vastata" viesteihinkin :xmas:
Tai sitten se on Jessica-pullero palleroinen, vatipää menneisyydestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulla on villi veikkaus sen henkilöllisyydestä
Ei taida oikein digata, kun en "kuule kun kännykkä soi" kun se soittaa, ja "unohdan vastata" viesteihinkin :xmas:
Tai sitten se on Jessica-pullero palleroinen, vatipää menneisyydestä![]()
oliks toi jessica yhestä turska-yhteisöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.![]()
Sä olet kyllä melko sekaisin. Noinko sä tulkitset Scarlettin viestin? *Pään pudistelua*
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.![]()
Sä olet kyllä melko sekaisin. Noinko sä tulkitset Scarlettin viestin? *Pään pudistelua*
Ei, en mä ole sekaisin. Aina vaan huvittuneempi näistä Scarletin epäonnistuneista haukkumisyrityksistä. Vaikka aika mielenkiintoista kyllä aina odottaa että mitäs uutta tällä kertaa tulee > luuseriperse
Vittuilu on taitolaji ja sitä ei Scarlett osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Ns. palstahoro siis.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Ns. palstahoro siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Ns. palstahoro siis.
Ettekö te hyvänen aika itse tajua, että ei tarvitse kummoista kyttäystä harjoittaa kun te itse jaatte kuvianne ja tietoanne elämästä tällaiselle palstalle. Oletteko todella noin naiiveja?
Ole Scarlett onnellinen että edes joku antaa sullekin jotain. Ainutlaatuista varmasti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin sähän olet VIERAS todella terve kun täällä kyttäilet muita. :xmas: Oletteko mustat huomanneet, että meillä on yhteinen jakorasia joka haluaa antaa meille kaikille? :heart:
Ns. palstahoro siis.
Ettekö te hyvänen aika itse tajua, että ei tarvitse kummoista kyttäystä harjoittaa kun te itse jaatte kuvianne ja tietoanne elämästä tällaiselle palstalle. Oletteko todella noin naiiveja?
Ole Scarlett onnellinen että edes joku antaa sullekin jotain. Ainutlaatuista varmasti :heart:
Enemmän mä munaa saan kun sä, kun noin tiukkapipolta vaiktutat.Mulla on ittelläkin ennemmän munaa kuin mitä sä tulet ikinä näkemään. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Enemmän mä munaa saan kun sä, kun noin tiukkapipolta vaiktutat.Mulla on ittelläkin ennemmän munaa kuin mitä sä tulet ikinä näkemään. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Enemmän mä munaa saan kun sä, kun noin tiukkapipolta vaiktutat.Mulla on ittelläkin ennemmän munaa kuin mitä sä tulet ikinä näkemään. B)
Sähän vitsin murjasit
Eihän sulla raukka ole edes miestä. Ja olen nähnyt sinusta valokuvia, köh köh. Yleensä rumat ihmiset voi vedota luonteeseen ja sisäiseen kauneuteen mutta sinulta ei löydy edes sitä. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Pimee tää åboriginaalin bestis...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Pimee tää åboriginaalin bestis...![]()
Mun ja Scarlettin yhteinen bestis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Enemmän mä munaa saan kun sä, kun noin tiukkapipolta vaiktutat.Mulla on ittelläkin ennemmän munaa kuin mitä sä tulet ikinä näkemään. B)
Sähän vitsin murjasit
Eihän sulla raukka ole edes miestä. Ja olen nähnyt sinusta valokuvia, köh köh. Yleensä rumat ihmiset voi vedota luonteeseen ja sisäiseen kauneuteen mutta sinulta ei löydy edes sitä. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Pimee tää åboriginaalin bestis...![]()
Mun ja Scarlettin yhteinen bestis![]()
Juu, tosiaan. On se ihanaa tämä naisten välinen rakkaus! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Pimee tää åboriginaalin bestis...![]()