åboriginaali

Sun tuttava vaikuttaa samanlaiselta hiirulaiselta kuin mun kyylääjäni aikoinaan. On se kummallista, kuinka jotkut nolot tyypit uskaltavat tulla nettiin huutelemaan irl tuttavastaan, mutta suoraan päin naamaa ei uskalla suutaan avata.

:hug:

Mulla on villi veikkaus sen henkilöllisyydestä :D

Ei taida oikein digata, kun en "kuule kun kännykkä soi" kun se soittaa, ja "unohdan vastata" viesteihinkin :xmas:

Tai sitten se on Jessica-pullero palleroinen, vatipää menneisyydestä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuskin sanoisit itsekään jos tuntisit =/
Tuossa viimeisessä lauseessa pieni häivähdys todellisuutta eli ei todellakaan ole livenä mikään ihastuttava ihminen.
Ehkäpä ne soittelijat eivät olekaan niin ihania, kuin olettavat ja siksi åboriginaali ei halua vastata. Tuliko tällainen mieleen?

Tuossa viimeisessä lauseessa pieni häivähdys todellisuutta eli ei todellakaan ole livenä mikään ihastuttava ihminen.
Mä en viitsi olla ihastuttava sellaiselle, joka harrasti puhelinhäiriköintiä, ramppasi jatkuvasti mieheni työpaikalla turhaan (se häiritsi), ja uhkaili itsemurhalla kun en halunnut lähteä piknikille :/

Mukaville ihmisille olen mukava.

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Ehkäpä ne soittelijat eivät olekaan niin ihania, kuin olettavat ja siksi åboriginaali ei halua vastata. Tuliko tällainen mieleen?
Niin, aina ei jaksa kiinnostaa kuunnella valitusta miehestä ja ties mistä. Silloin on parempi jättää vastaamatta.

Kyllä munkin kohdalla on likasta sanottu aikamoista paskaa, että olis kiva tietää kenelle saisi mennä sanomaan päin naamaa pari valittua sanaa. :kieh: B) Mutta ei kun näillä LUUSERIPERSEILLÄ ei ole pokkaa sanoa mitään kasvotusten eivätkä uskalla paljastaa itteään. :LOL: :LOL:

Mä en ole ihana ihminen, eikä varmaan kaikki muutkaan palstalla ole ihania ihmisiä.

Voitais aloittaa oikein oma pino kaikille ei-niin-ihanille-ihmisille, niin ei tarviis kenenkään perskärpäsen nähdä vaivaa aloittaakseen omalle stalkkeroinnin kohteelleen omaa ketjua. ;)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Tuossa ketjussa on takuulla yksi ja sama nikki noiden harmaiden päänaukomis-viestien takana. :D
Olen kirjoittanut tästä ihmisestä ainoastaan tähän ja tuohon toiseen ketjuun joka lukittiin.

Et Scarlett parempaa keksinyt. Sä et sentään edes yritä leikkiä ihanaa, kaikki tietää jo mikä * sä olet.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Sinä sen sijaan vaikutat ihastuttavalta. :)
Ainakin aito, teeskentelemätön. En esitä asioiden olevan toisin kuin ne on.

Tuossa ketjussa on takuulla yksi ja sama nikki noiden harmaiden päänaukomis-viestien takana. :D
Olen kirjoittanut tästä ihmisestä ainoastaan tähän ja tuohon toiseen ketjuun joka lukittiin.

Et Scarlett parempaa keksinyt. Sä et sentään edes yritä leikkiä ihanaa, kaikki tietää jo mikä * sä olet.
Sitä tarkoitinkin, että joku kirjoitti eri nikeillä useampia viestejä siihen ketjuun.
;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jeah :D

Joko mä muuten lähetin sulle sen valokuvan, mistä joskus oli puhetta? :whistle:
Hei, et ole laittanut vielä. :whistle: Sullako olisi nyt sellainen tarjolla? :D
Ootas... :saint:
Jees, odotan mielenkiinnolla.
B)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sanotaanko nyt tosiasia ääneen eli tuollaiset perskyrpässtalkkeriluuseriperseet ei osoita mitään muuta kuin oman tyhmyytensä. :whistle:
Voi sua pientä, kun sä yrität olla kovin vittumainen, ilkeä ja loukkaava muttet osaa. :hug:

Rouvarajatapaus, minä se en ole mutta pistä toki linkkiä ketjuun

Yhteistyössä