ABC pramy rattaat

Onko kellään kokemusta kyseisistä abc-merkkisistä yhdistelmä rattaista? Meinaan ostaa sellaiset, mut ei ole kokemusta niistä. Onko niissä jotain ongelmia, josta pitäis tietää?
kiitos jo etukäteen vastauksista! =)

Kaikki tutut kellä abc:n rattaita on joskus ollu on kkyllä ne kironnu alimpaan hornankattilaan heti kun käyttöön ovat saaneet...kaupassa on tuntunu iha njärkevältä ja hinta varsinkin kohtuulliselta, mutta käytössä monet hajonneet käsiin, painavat, isot auton konttiin yms ongelmia ollu ja kiireesti ovat niistä eroon halunneet...

Omakohtaista kokemusta ei oo muulla lailla kuin että vaunuissa kannattaa satsata laatuun (samoin turvaistuimissa) kaikessa muussa voikin sit säästää!! =)

meillä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 14:12 äittä77 kirjoitti:
Kaikki tutut kellä abc:n rattaita on joskus ollu on kkyllä ne kironnu alimpaan hornankattilaan heti kun käyttöön ovat saaneet...kaupassa on tuntunu iha njärkevältä ja hinta varsinkin kohtuulliselta, mutta käytössä monet hajonneet käsiin, painavat, isot auton konttiin yms ongelmia ollu ja kiireesti ovat niistä eroon halunneet...

Omakohtaista kokemusta ei oo muulla lailla kuin että vaunuissa kannattaa satsata laatuun (samoin turvaistuimissa) kaikessa muussa voikin sit säästää!! =)
meillä on yhdet abc rattaat. eikä ole MITÄÄN valittamista
ihan on ollut kestävät, toimivat ja kevyemmät kuin emmaljungat yms.
minä voin suositela.

kotiäitykkä
meillä kakkos rattaina abc:n Tech Rider ja toimii hyvin...ostin vielä käytettynä...ja ei nitka eikä natka!!!!!...mutta en ehkä uutena ostas..emmaljungaa suosittelen minä...

eliza
meillä vuoden ollu käytössä eikä mitään vikaa ole,ainut on että yksivuotiaalle alkaa olla vähän pienet..en usko et 2 vuotias mahtuu kuomun alle jos sade yllättää..

badaboob1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 11:13 kleo kirjoitti:
Onko kellään kokemusta kyseisistä abc-merkkisistä yhdistelmä rattaista? Meinaan ostaa sellaiset, mut ei ole kokemusta niistä. Onko niissä jotain ongelmia, josta pitäis tietää?
kiitos jo etukäteen vastauksista! =)
Meillä on juuri nuo Pramy Luxet ja oon niihin todella tyytyväinen! Ostaessani otin aikamoisen riskin koska olin kuullut Abc-merkistä pelkkää huonoa. Alusta asti oon pitänyt rattaista todella hyvää huolta, kerran kuussa vähintään putsaan ja rasvaan perusteellisesti.
Rattaat on nopea kasata, pyörät kulkee hyvin kelissä kuin kelissä. Tavarakori on tilava ja meillä kestänyt hyvin jopa ylipainoa!
Renkaat saa nopeasti irti.
Yksi asia mitä voisi sanoa huonoksi puoleksi on renkaiden leveys, vanhoihin paikallisjuniin ja kaupoista turvaporttien ohi mahtuu joskus nippanappa. Mutta tähän mennessä ollaan aina mahduttu! :D

Tosi hyvät rattaat on kyllä =)

muokkaan: Rattaat on olleet meillä käytössä viime kesästä.
Ja vielä semmonen juttu että pehmeä koppa on aika naftin kokoinen joten siihen ei hirmu isoa vauvaa saa mahtumaan ;) Koppa on toisaalta erittäin lämmin ja me pistettiin vbauveli jo hyvissä ajoin istuma-asentoon kun kopasta kovikkeet poisottamalla siitä sai hyvän lämpöpussin joka tuki vauvaa niin ettei heilunut sinne tänne. Selkänoja keskimmäisellä korkeudella.
Samassa iässä esimerkiksi meidän Briojen istuintila oli iha nliian tilava meiän vauvan istua.
Tulipahan sepustus :snotty:

Yhteistyössä