meillä on yhdet abc rattaat. eikä ole MITÄÄN valittamistaAlkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 14:12 äittä77 kirjoitti:Kaikki tutut kellä abc:n rattaita on joskus ollu on kkyllä ne kironnu alimpaan hornankattilaan heti kun käyttöön ovat saaneet...kaupassa on tuntunu iha njärkevältä ja hinta varsinkin kohtuulliselta, mutta käytössä monet hajonneet käsiin, painavat, isot auton konttiin yms ongelmia ollu ja kiireesti ovat niistä eroon halunneet...
Omakohtaista kokemusta ei oo muulla lailla kuin että vaunuissa kannattaa satsata laatuun (samoin turvaistuimissa) kaikessa muussa voikin sit säästää!! =)
Meillä on juuri nuo Pramy Luxet ja oon niihin todella tyytyväinen! Ostaessani otin aikamoisen riskin koska olin kuullut Abc-merkistä pelkkää huonoa. Alusta asti oon pitänyt rattaista todella hyvää huolta, kerran kuussa vähintään putsaan ja rasvaan perusteellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 11:13 kleo kirjoitti:Onko kellään kokemusta kyseisistä abc-merkkisistä yhdistelmä rattaista? Meinaan ostaa sellaiset, mut ei ole kokemusta niistä. Onko niissä jotain ongelmia, josta pitäis tietää?
kiitos jo etukäteen vastauksista! =)
Kaupallinen yhteistyö: Storytel