Ab swing/ab rider kuntolaitteen omistajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Hejsan!Onkohan kenelläkään kyseistä vatsalihaslaitetta?Siis semmoinen punainen "keinu",jos nimi ei ole tuttu :D Itselläni sängyn alla pölyttyy ja ajattelin ottaa taas käyttöön..Onko kukaan huomannut vatsan tulleen kiinteämmäksi laitetta käytettyä?Kuinka usein ja mimmoisia sarjoja teette/teitte?Ja ennen kun kukaan vittuilee ettei vatsalihasten tekoon laitetta tarvi,niin itsellä tulee selkä kipeäksi muuten,laitteen kanssa ei tule ;)

Mulla on ab swing. Komean pyykkilautavatsan joskus treenasin sillä. Se vaati joka ilta puolen tunnin sarjan kyseisellä laitteella sekä tiukan ruokavalion ja muutakin liikuntaa. Nyttemmin olen laiskotellut enkä ole treenannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ab swing. Komean pyykkilautavatsan joskus treenasin sillä. Se vaati joka ilta puolen tunnin sarjan kyseisellä laitteella sekä tiukan ruokavalion ja muutakin liikuntaa. Nyttemmin olen laiskotellut enkä ole treenannut.

Puolen tunnin?Jäiks,mä tein eilen 3 kahdenkymmenen toiston sarjaa,ja aattelin tehä päivittäin..Eikö muka hyödyttäis yhtään..:( Kuntopyörälläkin on tarkotus polkea..

mulla kaveri sai tuolla abswingillä 2 kuukaudessa pois 15 kiloa ja litteän vatsan mut se vaatii muutakin liikuntaa.. kyllä sillä tuloksia aikaan saa kuhan kehtaa vaivautua ja tekemään säännöllisesti liikeitä...

Onko kenelläkään käyttöohjeita tuohon ab rideriin? Miten pituudet kannattaa säätää? onko siinä vain yksi tapa tehdä? Ostin laitteen hiljan kirpparilta eikä mukana tietenkään ollut mitään ohjeita ;)

tuolta ohjeet: http://www.youtube.com/watch?v=e_KFMEb_IYg

melko heppoistelta tuntuu tämä laite, sain itse ilmaiseksi. pitää kokeilla vähän aikaa, mutta vaikuttaa kyllä markkinamiesten keksinnöltä vaan

Yhteistyössä